Gjest Fnuggolina Skrevet 14. mars 2021 #21 Skrevet 14. mars 2021 addict skrev (17 timer siden): Nei merket ikke noe til det annet at jeg hadde vipper oppi bryna og de begynte å krølle seg litt på tuppen så det var lit vanskelig å ta på mascara 😂 luksusproblemer der altså. Jeg har annet merke og er litt redd for såpass resultat (føler meg litt for gammal til å ha megavipper). Har ca som dine naturlig. Følte du det gikk greit å stoppe på et visst nivå og så vedlikeholde, eller ble det litt sånn enten eller?
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #22 Skrevet 14. mars 2021 Fnuggolina skrev (15 minutter siden): Jeg har annet merke og er litt redd for såpass resultat (føler meg litt for gammal til å ha megavipper). Har ca som dine naturlig. Følte du det gikk greit å stoppe på et visst nivå og så vedlikeholde, eller ble det litt sånn enten eller? Hvilket serum bruker du? Anonymkode: 956fb...457
Gjest Fnuggolina Skrevet 14. mars 2021 #23 Skrevet 14. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvilket serum bruker du? Anonymkode: 956fb...457 Nå tester jeg Xlash (og den for bryn). IGlow sitt brynserum fikk jeg RØDE og vonde øyne av, så helt uaktuelt for min del å teste det på vipperoten.
addict Skrevet 14. mars 2021 #24 Skrevet 14. mars 2021 Fnuggolina skrev (3 timer siden): Jeg har annet merke og er litt redd for såpass resultat (føler meg litt for gammal til å ha megavipper). Har ca som dine naturlig. Følte du det gikk greit å stoppe på et visst nivå og så vedlikeholde, eller ble det litt sånn enten eller? Jeg stusset de litt og brukte bare innimellom etter hvert, men selve lengden kunne jeg ikke regulere. Ikke værre enn å bare påføre maskara innerst ved rota og stusse når de bøyde seg for mye. Eller bare droppe mascara.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #25 Skrevet 15. mars 2021 Har ikke iglow gått tilbake til den gamle formulaen? Anonymkode: 754ed...fd8
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #26 Skrevet 15. mars 2021 Iglow er min store favoritt og det er den jeg sverger til når jeg vil ha Bambi vipper. Har brukt serumet siden jeg var 18 med mellomrom av opphold. Anonymkode: a05c8...742 1
Bålkaffe Skrevet 15. mars 2021 #27 Skrevet 15. mars 2021 Curlyme skrev (På 13.3.2021 den 19.48): Fikk du synelig lengere og tykkere av den? Leser at det er b5 vitaminen som forhindrer de i å falle av. Ja, veldig synlig, både lengre og tykkere vipper. 1
Curlyme Skrevet 15. mars 2021 #28 Skrevet 15. mars 2021 Bålkaffe skrev (5 timer siden): Ja, veldig synlig, både lengre og tykkere vipper. Nå har jeg lett over hele nettet og den er utsolgt overalt. Vet du hvor jeg kan få tak i den.
Bålkaffe Skrevet 16. mars 2021 #29 Skrevet 16. mars 2021 Curlyme skrev (11 timer siden): Nå har jeg lett over hele nettet og den er utsolgt overalt. Vet du hvor jeg kan få tak i den. Jeg pleier å handle via lyko, men jeg tror de er utsolgte for den akkurat nå. 1
Curlyme Skrevet 16. mars 2021 #30 Skrevet 16. mars 2021 Bålkaffe skrev (1 time siden): Jeg pleier å handle via lyko, men jeg tror de er utsolgte for den akkurat nå. Takk. Jeg får bare vente. 1
Curlyme Skrevet 19. mars 2021 #31 Skrevet 19. mars 2021 Bålkaffe skrev (På 16.3.2021 den 10.47): Jeg pleier å handle via lyko, men jeg tror de er utsolgte for den akkurat nå. Ble du rød på vippekanten av denne?
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #32 Skrevet 19. mars 2021 Jeg brukte IGlow før, også sluttet den å virke så bra når de endret oppskriften, men kjøpte den igjen for noen måneder siden og nå fungerer det igjen. Har fått lange vipper Reagerer ikke på den. Anonymkode: a5145...291
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #33 Skrevet 19. mars 2021 Jeg har brukt iglow. Den gamle fungerte bedre på meg. Vippene ble lange og lekre, men jeg fikk kløe på våtkanten og røde øyelokk. den nye iglow fungerer greit nok. Jeg fikk en litt lengre vipper og har ingen reaksjon på øyelokk og våtkanten. Anonymkode: 360d1...136 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #34 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 13.3.2021 den 11.18): TS her: Tusen takk for tips alle sammen Til AB: Har du prøvd iGlow nå i det siste? Syntes ikke jeg får den effekten jeg fikk tidligere. Kanskje jeg bare ikke har holdt på lenge nok enda. Fikk kjempeeffekt av det for noen år siden! Anonymkode: 09cdf...0bf Ja, kjøpte på black friday så i slutten av november🤗 har også kjøpt for et par år siden som ikke virket. Den nye virker like bra som den gamle Anonymkode: 84088...2ce
Bålkaffe Skrevet 21. mars 2021 #35 Skrevet 21. mars 2021 Curlyme skrev (På 19.3.2021 den 17.50): Ble du rød på vippekanten av denne? Nei, ikke merket noe sånt. 1
Curlyme Skrevet 21. mars 2021 #36 Skrevet 21. mars 2021 Bålkaffe skrev (4 timer siden): Nei, ikke merket noe sånt. Skjønner ikke hvorfor den er utsolgt overalt. Finner den ingen sted.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #37 Skrevet 21. mars 2021 Bimatoprost fungerer veldig bra. Jeg lurer faktisk på om det er det som er i iGlow også, bare i liten mengde. I USA har de klistret på merkelappen Latisse på bimatorprost og selger en liten flaske for en tusenlapp, men det er egentlig en type øyedråper mot glaukoma som er vesentlig billigere. Jeg bruker en som heter Lumigan. Du må ha resept på det, det får du hos lege/hudlege. Gå på typ kosmetisk klinikk/privat hudlege. Resepten koster vel en tusing da, men "serumet" koster ingenting. Det er ikke alle som tåler det, du kan bli rød og kløende. En annen ting jeg ble advart mot er at det kan farge øyet og vippekanten. Sistnevnte er jo OK, greit med en "eyeliner", men om din fremste fordel er noen lyse klarblå øyne så er det kanskje ikke aktuelt å risikere at du får en mørk flekk i eller noe. Jeg har ikke merket noe til dette. Så det er ikke uten bivirkninger. MEN til dere sløve "ingenting funker, alt er bullshit"-folk, så er faktisk vekst av øyevipper en vitenskapelig dokumentert virkning av bimatoprost. Dette er under vanlige bivirkninger til Lumigan hos Felleskatalogen: Vanlige Kløe i øyet, kløe på øyelokket, punktkeratitt, vekst av øyevipper, øyeirritasjon, øyelokkserytem, øyesmerter Anonymkode: 5bcf3...fbb
Bålkaffe Skrevet 22. mars 2021 #38 Skrevet 22. mars 2021 Curlyme skrev (18 timer siden): Skjønner ikke hvorfor den er utsolgt overalt. Finner den ingen sted. ja, jeg begynner å gå tom, så jeg merker det selv at den er utsolgt...
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #39 Skrevet 23. mars 2021 Bålkaffe skrev (På 22.3.2021 den 13.55): ja, jeg begynner å gå tom, så jeg merker det selv at den er utsolgt... Jeg kjøpte en på Cubus og en på Coop i dag. Større sjans for å finne på sånne utsalgssteder enn på nett. Anonymkode: efd39...bed 1
Curlyme Skrevet 11. april 2021 #40 Skrevet 11. april 2021 Bålkaffe skrev (På 11.3.2021 den 13.09): Jeg bruker akkurat nå vippeserumet fra Maybelline, en rosa tube som heter Lash serum sensational. Har slitt med korte vipper og nå det siste året har de ramle av fort også. Tok litt tid, men etterhvert ble vippene både lengre, tykkere og de ramler ikke av. Endelig fått tak i den. Bruker du den morgen og kveld? Så slitsomt å smøre på morgen og kveld. Jeg har bare gjort det om morningen nå før maskara. Brukt det i ca 2 uker snart. Når fikk du effekt. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå