Gjest Buhu.. Skrevet 23. august 2005 #1 Skrevet 23. august 2005 Hva skal jeg gjøre.? Har vært mye ute i sola og håret har blitt ekstra lyst av sola. Har hørt flere som har spurt om jeg har farget det eller bleket det eller gjort noe med håret. Men neida, det har bare blitt sånn av sola. Synes det er flaut å si dette fordi da ser dem rart på meg. Akkurat som at håret mitt ikke kan bli så lyst av sola. Flere som har spurt flere ganger. Hvorfor tror de meg ikke? Nå ser jeg at det har kommet nye mørkere hår under.Siden disse hårene ikke har vært i sola. Hva skal jeg gjøre med dem? Må jeg bleke håret da? Når håret vokser ut igjen? Tenk hvis det blir mørkere innerst hodebunnen og lyst utenpå. Ser kanskje ikke så vakkert ut nei... Men jeg har ikke noe lyst til å bleke håret eller farge det heller. Har aldri gjort noe med hårfargen min før. Hva skal jeg gjøre? Er det noen som har oppplevd det samme? Jeg har vært ekstra mye ute i sola i sommer. Forgje sommer og de før der har jeg ikke vært så mye ute. Derfor er det ekstra ille nå? Da jeg var barn skjedde det også sånn. At håret ble veldig lyst om sommeren og mørkt om vinteren. Merkelig...
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2005 #2 Skrevet 23. august 2005 Hallo ... bare farg tilbake til den naturlige fargen din... hvis du er redd for skade, så kan du ta en proteinkur med farge.. dette gjør bare godt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå