AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #1 Skrevet 10. mars 2021 Hei Vi ble satt i karantene for 1 uke siden. Etter å ha hatt besøk av en smittet helgen før. Alle 4 ble testet på dag 7 etter besøkett ,og alle var negative. Så ble 10 åringen forkjølet, og ble testet en gang til. Den var også negativ. Nå har 8 åringen også blir ordentlig snørrete og hoster. men hvordan er det mulig å bli forkjølet når man har sittet inne en hel uke i karantene?? Vi har ikke møtt noen, og fått matvarene levert på dørmatta... Fatter det bare ikke!! Og hva gjør jeg egentlig med skolen?? de skulle begge tilbak dit i dag, da karantenen er over. kan jeg sende snørrete unger på skolen når begge har testet negativt?? Anonymkode: c77b2...9f7
powerpuffen Skrevet 10. mars 2021 #2 Skrevet 10. mars 2021 Jeg kjenner et par som har testet negativt, men som 9-10 dager senere testet positivt, selv etter å ha sittet i karantene.. kanskje ny test må vurderes? tydelig at det er noe smittsomt når dere kun har vært dere
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #3 Skrevet 10. mars 2021 Nesten samme opplevelse her. Sykt skremmende hvor lett forkjølelse smitter. Vi aner virkelig ikke hvordan vi har fått det i hus. Anonymkode: 36d4a...710
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #4 Skrevet 10. mars 2021 Det er jo en inkuasjonstid her, det er derfor man ikke er fritatt fra karantene selv om man tester negativt. Anonymkode: e3ff3...42d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå