Gå til innhold

Misliker å kjøre bil alene

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Helt siden jeg fikk lappen, så har jeg vært veldig usikker på meg selv når jeg kjører alene. Å kjøre mens jeg har med meg noen, gir meg en slags «selvsikkerhet» og trygghetsfølelse og får ofte beskjed om at jeg kjører bra og er en god sjåfør. 

Hvordan kan jeg bli like flink når jeg kjører på egenhånd? Hatt lappen i 2 måneders tid og kjører med en klump i magen hele tiden.

Anonymkode: 37bae...4ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Mengdetrening. Og beklager, men du er ikke en god sjåfør om du har hatt lappen i to måneder. Ingen er det.

Bare fortsett å trene, på den måten bygger du selvtillitt. En sjåfør som er såpass fersk burde ikke ha høy selvsikkerhet i trafikken.

Anonymkode: ffcf8...b8c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det blir bedre! Jeg følte meg utrygg en stund, men det løsner :) mengdetrening er det som skal til! 

Anonymkode: 378f3...4ec

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Mengdetrening. Og beklager, men du er ikke en god sjåfør om du har hatt lappen i to måneder. Ingen er det.

Bare fortsett å trene, på den måten bygger du selvtillitt. En sjåfør som er såpass fersk burde ikke ha høy selvsikkerhet i trafikken.

Anonymkode: ffcf8...b8c

Nei, tror heller ikke jeg er noen verdensmester. Jeg tør jo ikke kjøre forbi  alene en gang. 

Anonymkode: 37bae...4ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjør mest mulig alene fremover, det kommer til å løsne :)

Anonymkode: ad1c4...dbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...