Gå til innhold

Hvite klumper på penis

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 

Er det noen som vet hva det kan være når det kommer små hvite "klumper" på penis til mannen etter sex?? Aldri hatt det problemet før, eller kansje bare ingen som har sagt noe om det før..

Jeg har ikke sopp, og ingen kjønnsykdommer. Og begge er nydusjet før sexen.

Anonymkode: 0e558...e8b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kukost som løsner i fuktig klima 

Anonymkode: ff4b5...f9b

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være Fordyces spots. Ikke smittsomt 🙂

Anonymkode: 646ad...b02

AnonymBruker
Skrevet

Kommer det fra deg? Hvis ja, så kan du ha soppinfeksjon. 

Anonymkode: 1ab59...55b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det kan være Fordyces spots. Ikke smittsomt 🙂

Anonymkode: 646ad...b02

Googlet dette, og ser ikke sånn ut. Det hvite kan vaskes bort og er ikke endel av huden

AnonymBruker
Skrevet

Bilde!! 

Anonymkode: 040e9...696

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kommer det fra deg? Hvis ja, så kan du ha soppinfeksjon. 

Anonymkode: 1ab59...55b

Det jeg er usikker på.. mannen sier han ikke har opplevd dette selv. Jeg har ikke soppinfeksjon. 

AnonymBruker
Skrevet

Bilde!! 

😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

😂

😇

Fra spøk til alvor. 

Er det kanskje slim som tørker? 

Jeg har lagt merke til om jeg skifter mellom å være veldig våt og tørr så er det som om det våte tørker og ruller seg sammen til små kuler. Litt som hvis en får lim på hendene og så gnir en det av, eller som deig som en gnir av hendene. Bare at det er veldig smått, som små tørkede slimkuler. 

Hørtes veldig rart ut, men du skjønner nok hva jeg mener.. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

😇

Fra spøk til alvor. 

Er det kanskje slim som tørker? 

Jeg har lagt merke til om jeg skifter mellom å være veldig våt og tørr så er det som om det våte tørker og ruller seg sammen til små kuler. Litt som hvis en får lim på hendene og så gnir en det av, eller som deig som en gnir av hendene. Bare at det er veldig smått, som små tørkede slimkuler. 

Hørtes veldig rart ut, men du skjønner nok hva jeg mener.. 

Ja har tenkt den tanken på om det kan være det selv  bare syns det er spesielt siden han kun har opplevd det med meg🤷‍♀️ men sexen varer ofte en stund så veksler nok mellom å være våt og tørr vil jeg tro

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja har tenkt den tanken på om det kan være det selv  bare syns det er spesielt siden han kun har opplevd det med meg🤷‍♀️ men sexen varer ofte en stund så veksler nok mellom å være våt og tørr vil jeg tro

Jeg hadde en jeg var i lag med og da fikk vi det hver eneste gang. Mens med mannen min så har vi kun fått det en håndfull ganger på mange mange år. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg hadde en jeg var i lag med og da fikk vi det hver eneste gang. Mens med mannen min så har vi kun fått det en håndfull ganger på mange mange år. 

Ok godt å høre at det ikke skjer like mye med alle partnere..blir litt redd for neste gang jeg skal være med noen jeg ikke har vært med før, har ikke lysst at det skal skje igjen. Er det bare tilfeldig tror du?

AnonymBruker
Skrevet

Ok godt å høre at det ikke skjer like mye med alle partnere..blir litt redd for neste gang jeg skal være med noen jeg ikke har vært med før, har ikke lysst at det skal skje igjen. Er det bare tilfeldig tror du?

Jeg vet ikke dette sikkert altså men jeg troor at det vil variere fra partner til partner, at det handler om hvordan ens vesker fungere sammen kanskje. 

Skrevet

Hvis han kommer i deg så kan spermen reagere på dine væsker. Vært borti det selv og det er nok ganske vanlig. Her skjer det en sjelden gang, mulig det har noe å gjøre med hvor man er i syklusen. Også har det skjedd noen ganger om vi har brukt noe ekstra glidemiddel og liknende. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...