AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #1 Skrevet 9. mars 2021 Jeg viste ikke helt hva jeg skulle kalle det, siden det ikke er direkte smerter. For et par år siden ble jeg operert med åpen kirurgi, langt vertikalt snitt (på midten). Alt har grodd fint og nylig CT viste også at alt er i orden. Jeg var i veldig god form før operasjonen og elsker fortsatt å trene. Men etter å ha trent magen kan det kjennes ut som noen har slått meg der. Skikkelig ømt og ubehagelig. Er det noen som vet hva dette kan komme av og om det muligens kommer til å gå over? Legen har altså bekreftet at alt er grodd og i orden. Anonymkode: 8b118...315
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #2 Skrevet 9. mars 2021 Arrvev kan gjøre vondt i flere år etterpå. Man får og sammenvoksninger som man kan få drag i når man beveger seg. Anonymkode: 2d243...56e 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #3 Skrevet 9. mars 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Arrvev kan gjøre vondt i flere år etterpå. Man får og sammenvoksninger som man kan få drag i når man beveger seg. Anonymkode: 2d243...56e Takk for svar Høres det ut som det kan være det jeg opplever? At musklene trekker seg sammen og presser på arrvev eller sammenvoksninger når jeg gjør mageøvelser for eksempel? For man har vel arrvev inni magen også, ikke bare det store arret på utsiden Anonymkode: 8b118...315
Nordilandet Skrevet 9. mars 2021 #4 Skrevet 9. mars 2021 (endret) Jeg ble operert med kikkhulsoperasjon for fire år siden. Ene hullet lagde de akkurat i navelen. Kan enda ikke bruke trange dongeribukse som kneppes akkurat over navelen. Da blir det ømt og vondt der i mange dager etterpå. Men arrene ser fine ut. Regner med det er normalt. Endret 9. mars 2021 av Nordilandet
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #5 Skrevet 10. mars 2021 14 hours ago, Nordilandet said: Jeg ble operert med kikkhulsoperasjon for fire år siden. Ene hullet lagde de akkurat i navelen. Kan enda ikke bruke trange dongeribukse som kneppes akkurat over navelen. Da blir det ømt og vondt der i mange dager etterpå. Men arrene ser fine ut. Regner med det er normalt. Så det er selve arret på utsiden som er ømt, eller blir det vondt litt lengre inne i magen? Anonymkode: 8b118...315
Nordilandet Skrevet 10. mars 2021 #6 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Så det er selve arret på utsiden som er ømt, eller blir det vondt litt lengre inne i magen? Anonymkode: 8b118...315 Litt vanskelig å beskrive. Egentlig hele området som gjør vondt, og det går liksom inn i magen. Ikke ømt når jeg trykker på selve arret.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #7 Skrevet 10. mars 2021 Nordilandet skrev (1 minutt siden): Litt vanskelig å beskrive. Egentlig hele området som gjør vondt, og det går liksom inn i magen. Ikke ømt når jeg trykker på selve arret. Kan være brokk Anonymkode: 54444...55a
Nordilandet Skrevet 10. mars 2021 #8 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kan være brokk Anonymkode: 54444...55a Tror ikke det er brokk 🤔Har ganske stram mage og musklene under kjennes hele ut. Ingen tegn til utposing. Og jeg trener hardt flere ganger i ukene uten å kjenne noe. Da skulle det vell merkes. Kun når de stramme buksene kommer på som kneppes akkurat over arret.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå