Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kjøpte meg en ny mobiltelefon i dag , sa jeg skulle ha den beste billigste telefonen, det var en til 2890.  Lot meg også overtale til en avtale om billigere data enn det jeg hadde .
Da jeg kom i kassa ble summen 3290, så jeg spurte hvorfor det når jeg skulle betale 2890.   Jo fordi det var det telefonen kostet..
Altså en samsung galaxy a41   og ikke en samsung galaxy  a42 som jeg egentlig skulle ha.
Nå føler jeg meg lurt,  eller så er jeg bare dum.   Hva tenker dere skjedde her ?   En uskyldig misforståelse eller kynisk selger ?

Jeg skal tilbake i morgen, heve kjøpet og få den jeg egentlig skulle ha.      Syns bare jeg alltid kommer ut fra Power og Elkjøp med andre ting enn det jeg skulle ha...

Anonymkode: 5a142...396

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1458275-hva-skjedde-n%C3%A5-egentlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sjekket du ikke boksen før du betalte da?

Og du, denne tråden vil nok bli stengt siden du har brutt forumsreglene JF treffene om tittel, bare sånn at du vet det😊

Anonymkode: efd62...98f

Hvilke regler er det  ?  😳

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvilke regler er det  ?  😳

Du må skrive en tittel som oppsummerer innlegget ditt godt. "Hva skjedde nå egentlig" sier absolutt ingenting om hva tråden handler om, det kan være hva som helst. 

Anonymkode: 8cac7...690

• Liker 13
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hæ? Beklager men skjønte ingenting av innlegget ditt? Kjøpte du en telefon du ikke skulle ha eller bytta han i kassa om å gav deg en annen en den du skulle kjøpe?

Anonymkode: f13d6...ffe

Hvordan kan du ikke skjønne det ?    Den jeg ville ha  kostet   2890,    den jeg endte opp med kostet 3290.   Altså ikke den jeg skulle ha.
Les en gang til da.

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du må skrive en tittel som oppsummerer innlegget ditt godt. "Hva skjedde nå egentlig" sier absolutt ingenting om hva tråden handler om, det kan være hva som helst. 

Anonymkode: 8cac7...690

Ok, tusen takk for at du informerte meg om det 🌹
Det skal jeg ikke gjøre flere ganger , får lese over reglene .

• Liker 1
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er kampanje på den mobilen du ønsket deg på ice, om du er villig til å binde deg til de i 12 mnd. Verdt å sjekke ut. 

Anonymkode: d4c21...281

Takk for tipset 🌸
Tror jeg bare ordne opp der jeg var i dag .   Går ut fra at selger har tatt feil telefon når han hentet den fra skapet , er lett for å se feil på A41 og A42 .  Og så får jeg ta min del av skylden som ikke reagerte før jeg hadde betalt . 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Kjøpte meg en ny mobiltelefon i dag , sa jeg skulle ha den beste billigste telefonen, det var en til 2890.  Lot meg også overtale til en avtale om billigere data enn det jeg hadde .
Da jeg kom i kassa ble summen 3290, så jeg spurte hvorfor det når jeg skulle betale 2890.   Jo fordi det var det telefonen kostet..
Altså en samsung galaxy a41   og ikke en samsung galaxy  a42 som jeg egentlig skulle ha.
Nå føler jeg meg lurt,  eller så er jeg bare dum.   Hva tenker dere skjedde her ?   En uskyldig misforståelse eller kynisk selger ?

Jeg skal tilbake i morgen, heve kjøpet og få den jeg egentlig skulle ha.      Syns bare jeg alltid kommer ut fra Power og Elkjøp med andre ting enn det jeg skulle ha...

Hvis du er like surrete når du er i butikken som du er i dette innlegget, så er det ikke rart handel gikk galt.

Anonymkode: cfff0...7cf

• Liker 5
AnonymBruker

Dette er grunnen til at jeg ikke liker å prate med selgere når jeg handler. Føler alltid at de skal presse på meg dyrere eller flere ting enn det jeg skal ha. Skikkelig fritt hvis man ikke er mentalt forberedt. 

Anonymkode: 44d19...05d

• Liker 2

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvorfor gjennomførte du kjøpet når du prisen var mye høyere enn du forventet?

Anonymkode: fc55b...d91

• Liker 2
Annonse

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

_popcorn_, mod

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...