Gå til innhold

Trening og tatoveringer. Noen med erfaring?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvis man er utrent og tatoverer seg. Deretter blir slank/bygger muskler altså får en annen kropp. Blir tatoveringen annerledes. F eks sleeve tatovering.

Anonymkode: 009b7...d37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvis man er utrent og tatoverer seg. Deretter blir slank/bygger muskler altså får en annen kropp. Blir tatoveringen annerledes. F eks sleeve tatovering.

Anonymkode: 009b7...d37

Hvis huden strekker seg, så strekker selvsagt tatoveringen seg også.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun her gikk fra feit til slank. Tatoveringen holdt seg godt! 

D65A347E-5AAA-4134-951A-16F24DAFA138.jpeg

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er gode tatovører flinke med. Jeg har sleeve og veldig definerte armer. Tatovøren var veldig nøye på hvordan musklene oppfører seg og hvordan tatoveringen vil endre seg i poseringer osv. Jeg er mer definert nå, enn da, og tatoveringen sitter fortsatt perfekt på armen. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
miss summers skrev (4 minutter siden):

Dette er gode tatovører flinke med. Jeg har sleeve og veldig definerte armer. Tatovøren var veldig nøye på hvordan musklene oppfører seg og hvordan tatoveringen vil endre seg i poseringer osv. Jeg er mer definert nå, enn da, og tatoveringen sitter fortsatt perfekt på armen. 

Men om du går opp 50 kg da? 

Anonymkode: ec1e5...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men om du går opp 50 kg da? 

Anonymkode: ec1e5...443

DET skjer ikke. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg var veldig godt trent før, akkurat nå er jeg gravid med 20 kilo+ 🤓 
Men som en skrev over her, en god tatovør har øyne for hvordan musklene oppfører seg og at tatoveringen vil se annerledes ut fra den og den vinkelen. Det har aldri vært noe problem her med tatoveringene på armene iallefall :) 

Jeg har tatovering på låret også, nå som jeg er «litt tjukk» så har den ikke strekt seg eller blitt stygg, og når jeg (en gang i tiden, snufs) hadde definerte lår og annerledes rompe, så var den helt lik på en måte. Jeg har egentlig aldri opplevd at tatoveringene har blitt noe strekt eller stygge. 

Anonymkode: d7828...98c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tatoveringen vil ikke endre seg med mindre du legger på deg VELDIG mye på VELDIG kort tid. Hvis du tenker over det så «strekker» ikke huden seg når man vokser - man danner nye hudceller. 

Anonymkode: b1a86...917

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde en venninne som tok en liten tatovering på magen, og den endret seg veldig da hun gikk opp i vekt. Strekte seg ut og ble mye større. Det var ikke så fint.

Anonymkode: 2f3d3...20e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du bygger neppe så mye muskler at det har noe å si for tatoveringene dine. Så her kan du ta det helt med ro. 

Vektoppgang derimot... Legger du på deg 50 kg så vil tatoveringene åpenbart endre seg og strekke seg. Tatoveringer på magen, ryggen, lårene og lignende er nok mest utsatt. Der det legger seg mest fett ville jeg unngått å tatovere meg om du har planer om å gå opp enorme mengder i vekt, så gå ned igjen osv. 

Anonymkode: 941d8...14f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...