AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #1 Skrevet 9. mars 2021 Vil gjerne høre fra dere som synes dating kan være vanskelig av en eller flere ulike årsaker. Vil gjerne høre og diskutere: Synes du det er vanskelig å ta kontakt med en av motsatt eller samme kjønn? Har du kanskje ikke datet så mye før og synes det er skummelt å ta første steg? Er du jomfru og synes det kan være litt utfordrende? Vet du ikke hvor du skal lete? Har du kanskje fysiske utfordringer? Har du noen litt "annerledes" interesser som hindrer deg fra å møte likesinnede? Skriv ut :)) Anonymkode: 02aa3...bda
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #2 Skrevet 9. mars 2021 Jeg er mer sjenert enn gjennomsnittet, og begynner å skjelve og stamme på første date, som er veldig hemmende. Dating var gøy før korona, for da møtte jeg alltid første daten på et glass eller to ute, og ved neste møte var jeg mer varm i trøya siden det første møtet var overstått. Nå blir det ikke noe dating på meg med andre ord. Men har heldigvis flere gamle flammer som tar mye kontakt, så blir ikke helt ensomt. Anonymkode: c9afe...a92
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå