Gå til innhold

Ekstremt støl etter trening

Fremhevede innlegg

Gjest Revenka
Skrevet

I går hadde jeg min første treningstime på lenge (snakk om år!) og jeg deltok på en combat time med mye slag og spark. Nå er jeg så støl at jeg nesten ikke klarer å gå i trappene :ler:

Jeg hadde planlagt å delta på en ny combat time i morgen, men vet ikke om jeg klarer. Bør man vente litt når man er så støl, eller er det bare å hive seg i det? Og finnes det noen gode råd mot stølhet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Brunetten_
Skrevet

Først; Graulerer så mye som har kommet i gang med treningen! ;)

Vel, det er vanlig å bli støl i begynnelsen.

Jeg ville tatt det litt rolig hvis jeg nettopp hadde begynt og trene. Man skal ikke hoppe inn i treningen med trening hver dag. Når det har blitt sagt så er det ikke skadelig å trene når man er støl. Stølheten går over når man har fått varmet opp kroppen.

Jeg har hørt at omega 3.6.9 skal være bra mot stølhet, men jeg er usikker.

Selv blir jeg sjeldent støl av trening, men om det er fordi jeg trener mye eller om det er pga omegaen, det vet jeg ikke. :)

stå på videre!!

Gjest Revenka
Skrevet

Takk for svar. Føler meg helt mørbanket. Jeg vil gjerne ta en time i morgen. Kanskje jeg skal velge noe som er litt roligere enn combat i morgen :)

Skrevet

Så bra du er i gang med trening :)

Jeg ville bare valgt noe litt lettere trening jeg og fått kroppen varm igjen. Strekk godt ut etterpå da også. Du kjenner sjøl på kroppen hva den får til ;)

Ikke mye deilig å være støl, men snart kan du trene masse uten å bli støl i det hele tatt :)

Skrevet

Et varmt bad/badstue kan være godt når man har gangsperre :)

Gjest Revenka
Skrevet

Jeg så litt på planen, og det skal være yoga på torsdag. Kanskje gå på det fremfor combat i morgen :) er jo litt spennende å prøve noe nytt. Er ganske motivert til å trene for tiden, så det er jo bra. Reiser bort en uke neste uke for jeg skal på konferanse i tjekkia. Da blir det ikke noe trening i det hele tatt.

Skrevet
I går hadde jeg min første treningstime på lenge (snakk om år!) og jeg deltok på en combat time med mye slag og spark. Nå er jeg så støl at jeg nesten ikke klarer å gå i trappene  :ler: 

Jeg hadde planlagt å delta på en ny combat time i morgen, men vet ikke om jeg klarer. Bør man vente litt når man er så støl, eller er det bare å hive seg i det? Og finnes det noen gode råd mot stølhet?

Om det er år siden sist, så er det vel naturlig å bli støl. Helper mye om du strekker godt ut etter trening.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...