AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #1 Skrevet 8. mars 2021 Overraskende hvor lite brukt kondom (og prevensjon i det hele tatt) er. https://www.fhi.no/globalassets/dokumenterfiler/rapporter/2009-og-eldre/rapport-fra-seksualvaneundersokelsene-i-1987-1992-1997-og-2002-pdf.pdf Anonymkode: da0c7...f1c 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #2 Skrevet 8. mars 2021 Kondom er ekkelt. Anonymkode: 9647c...504 2
SlemUlv Skrevet 9. mars 2021 #4 Skrevet 9. mars 2021 Det er mye bedre å risikere dødelige sykdommer, enn å ha marginalt verre sex. Det er jo noe alle vet - _- 9
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #5 Skrevet 9. mars 2021 Norge er på verdenstoppen for klamydia. Det er flaut. Det finnes tusenvis av kondomtyper og størrelser, ot folk som sier det er ekkelt, ubehagelig eller "for små", har bare ikke funnet sin type. Det er barnslig og farlig å ha ubeskyttet sex når man ikke er i et fast forhold, og synes folk som ikke evner å bruke kondom ikke akkurat er moden nok for å ha sex 👍 Anonymkode: 4751f...8e9 8
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #6 Skrevet 9. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kondom er ekkelt. Anonymkode: 9647c...504 Herpes gir deg kløe for resten av livet. Anonymkode: 4bc11...195 8
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #8 Skrevet 9. mars 2021 Smeltemann skrev (1 minutt siden): Kondom er no dritt. Brukes ikke. Bedre med f.eks HIV enn kondom med andre ord? Anonymkode: 36c61...9ad 2
knulleGuden666 Skrevet 9. mars 2021 #9 Skrevet 9. mars 2021 SlemUlv skrev (17 timer siden): Det er mye bedre å risikere dødelige sykdommer, enn å ha marginalt verre sex. Det er jo noe alle vet - _- Dødelige sykdommer? Man har da ikke sex med de som har alvorlige sykdommer, og de fleste sier fra om dette før det blir pulings. Jeg bla sjekker meg svært ofte for sykdommer pga jeg bytter på mange sexpartnere og kondom er som oftest svartelistet for meg
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #10 Skrevet 9. mars 2021 knulleGuden666 skrev (1 minutt siden): Dødelige sykdommer? Man har da ikke sex med de som har alvorlige sykdommer, og de fleste sier fra om dette før det blir pulings. Jeg bla sjekker meg svært ofte for sykdommer pga jeg bytter på mange sexpartnere og kondom er som oftest svartelistet for meg 😆 Lenge leve naiviteten! Anonymkode: 36c61...9ad 12
knulleGuden666 Skrevet 9. mars 2021 #11 Skrevet 9. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 😆 Lenge leve naiviteten! Anonymkode: 36c61...9ad Jeg velger å stole på mine medmennesker til det motsatte blir bevist. Ingen med vett i hue sprer sykdommer, det gjør kun psykopater og de holder jeg meg langt unna 👍
Gjest Smeltemann Skrevet 9. mars 2021 #12 Skrevet 9. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Bedre med f.eks HIV enn kondom med andre ord? Anonymkode: 36c61...9ad Hvorfor skal jeg få HIV ?
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #13 Skrevet 9. mars 2021 knulleGuden666 skrev (7 minutter siden): Jeg velger å stole på mine medmennesker til det motsatte blir bevist. Ingen med vett i hue sprer sykdommer, det gjør kun psykopater og de holder jeg meg langt unna 👍 Mange vet jo ikke om at de har sykdommer og sprer de dermed videre uvitende. Det er derfor det er viktig med kondom. Anonymkode: b37bb...99a 4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #14 Skrevet 9. mars 2021 Smeltemann skrev (3 minutter siden): Hvorfor skal jeg få HIV ? Du tror virus går etter karma når det sprer seg? Eller at det trenger en eller annen grunn? Anonymkode: 36c61...9ad 2
knulleGuden666 Skrevet 9. mars 2021 #15 Skrevet 9. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Mange vet jo ikke om at de har sykdommer og sprer de dermed videre uvitende. Det er derfor det er viktig med kondom. Anonymkode: b37bb...99a De fleste sjekker seg, hvertfall slike som ofte bytter sexpartnere. Jeg er uansett villig til å både risikere å bli far og få sykdommer for å velge bort den hersens kondomen
Gjest Smeltemann Skrevet 9. mars 2021 #16 Skrevet 9. mars 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Du tror virus går etter karma når det sprer seg? Eller at det trenger en eller annen grunn? Anonymkode: 36c61...9ad Holder meg til samme partner. Trenger ikke mye karma for å unngå virus da. 🙂
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #17 Skrevet 9. mars 2021 Smeltemann skrev (6 minutter siden): Holder meg til samme partner. Trenger ikke mye karma for å unngå virus da. 🙂 🙄 Da bør du nesten skrive "jeg bruker ikke kondom fordi jeg har fast partner og vi bruker annen prevensjon" i stedet for "jeg bruker ikke kondom fordi det er no dritt". Det siste blir uriktig informasjon siden det ikke er den reelle årsaken til at du ikke bruker kondom, så hva tenker du skal komme ut av en diskusjon når du ikke oppgir dette? Anonymkode: 36c61...9ad 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #18 Skrevet 9. mars 2021 knulleGuden666 skrev (30 minutter siden): De fleste sjekker seg, hvertfall slike som ofte bytter sexpartnere. Jeg er uansett villig til å både risikere å bli far og få sykdommer for å velge bort den hersens kondomen Jeg tror ikke du har oversikt over hvor alvorlige følger mange seksuelt overførbare sykdommer har, for visste du det hadde du ikke vært så ansvarsløs. Da er det ikke nok å bare ta en klamydiatest. Anonymkode: 36c61...9ad 4
Gjest Smeltemann Skrevet 9. mars 2021 #19 Skrevet 9. mars 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): 🙄 Da bør du nesten skrive "jeg bruker ikke kondom fordi jeg har fast partner og vi bruker annen prevensjon" i stedet for "jeg bruker ikke kondom fordi det er no dritt". Det siste blir uriktig informasjon siden det ikke er den reelle årsaken til at du ikke bruker kondom, så hva tenker du skal komme ut av en diskusjon når du ikke oppgir dette? Anonymkode: 36c61...9ad Kondom er noe dritt, prøvde det en gang når jeg var 15 år. Å du må ikke se "rødt" å dra egne beslutninger når noen skriver noe.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #20 Skrevet 9. mars 2021 Gonoré begynner å bli motstandsdyktig mot behandling, bland det med herpes og du slipper å tenke på sex igjen på lenge.😏 https://www.dagbladet.no/nyheter/advarer-mot-motstandsdyktig-super-gonor/60504176 Anonymkode: 4bc11...195 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå