Gjest 123 eller noe Skrevet 8. mars 2021 #1 Skrevet 8. mars 2021 Noen andre som spiller/har spilt da det kom ut? Vi hadde noen andre spill som måtte spilles først, og så måtte vi spille 1eren først, men har endelig sett selv hva alt oppstyret kom av. Wow for et spill og en story, helt jævlig men må bare spille videre 🤓 støkker og traumatiseres hver kveld av det her, jeg koser meg 🥰 er ikke igjennom enda så ikke spoil. 🙂
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #2 Skrevet 9. mars 2021 Spillet skulle vært kuttet ned med 7-10 timer. Mye ND walking simulator. Anonymkode: 81862...485
Cocogirl Skrevet 10. mars 2021 #3 Skrevet 10. mars 2021 Spilt ferdig men driver å spille på nytt med litt vanskeligere nivå. Syns spillet er bra.
Fame Skrevet 14. mars 2021 #4 Skrevet 14. mars 2021 Jeg spilte helt til Joel døde, som er sånn helt i starten av spillet. Har nekta å spille driten etter det
Gjest Wanda1984 Skrevet 14. mars 2021 #5 Skrevet 14. mars 2021 Jeg likte spillet, men ble litt repetivt. Skal somle meg til å gjøre det ferdig:)
Gjest 123 eller noe Skrevet 15. mars 2021 #7 Skrevet 15. mars 2021 Begynte rett på hard mode så det skulle vare litt lengre 😊 ble også forbanna da de tok Joel, men nå har jeg vært Abby i litt over en uke (tok nettopp en svær stygging i sykehuskjelleren og er ute og leter etter Lev med søstra nå) og jeg får mer og mer sansen for henne og skjønner hvorfor de måtte ta han av dage! Men igjen ville han jo bare hjelpe ei 14 år gammel jente fra døden. Alle er jo egentlig greie folk som dreper for sine grunner 💜 Håper det varer myyye lengre, men jeg tviler siden det er dag 3 av 4 i Seattle 😭
Cocogirl Skrevet 15. mars 2021 #8 Skrevet 15. mars 2021 skruttveig skrev (37 minutter siden): Begynte rett på hard mode så det skulle vare litt lengre 😊 ble også forbanna da de tok Joel, men nå har jeg vært Abby i litt over en uke (tok nettopp en svær stygging i sykehuskjelleren og er ute og leter etter Lev med søstra nå) og jeg får mer og mer sansen for henne og skjønner hvorfor de måtte ta han av dage! Men igjen ville han jo bare hjelpe ei 14 år gammel jente fra døden. Alle er jo egentlig greie folk som dreper for sine grunner 💜 Håper det varer myyye lengre, men jeg tviler siden det er dag 3 av 4 i Seattle 😭 Jeg liker ikke å spille som Abby. men det de gjorde mot Joel... 😭
Gjest 123 eller noe Skrevet 16. mars 2021 #9 Skrevet 16. mars 2021 Hun er faktisk grei og sympatisk og vil jo bare hevne seg for sine egne grunner, Joel var jo psyko på sykehuset på slutten av 1eren, og blåste hue av alle Spoiler inkludert pappaen til Abby ... selv om han bare skulle være grei med Ellie, og det var sånn vi kjenner han fra deres synspunkt Nå kom vi fram til akvariumet i natt der vi spilte som Ellie sist, så da er det vel snart Game Over fant Alice på gulvet, syntes ikke det var greit og ble trist.. men det var jo jeg som skøt henne tidligere De verste tingene jeg så i spillet må være de som hang i tvstudioet med innvollene slengt ut av magen, og da Ellie tok hevn på Mel i akvariumet, de tingene traumatiserte meg litt i dagesvis ;D Terningkast 6 med andre ord, men det får bli en svak 6er pga lyden. Vi må skru så sykt lavt ned for å ikke vekke 2åringen som sover her, slossing og skyting er kjempehøyt, mens snakkingen er kjempelav.. har prøvd å stille, men det blir feil uansett. Men ja, ellers et av de beste spillene jeg har spilt! Håper det ikke er ferdig allerede:O
Gjest 123 eller noe Skrevet 16. mars 2021 #10 Skrevet 16. mars 2021 Macro skrev (På 14.3.2021 den 18.08): Synd det ikke er på pc😔 PS4 er ikke så dyrt i disse dager 😄 Fant våres til 2000 på finn, og det var før PS5 var kommet også, så kan hende den går enda billigere nå
Macro Skrevet 16. mars 2021 #11 Skrevet 16. mars 2021 skruttveig skrev (8 timer siden): PS4 er ikke så dyrt i disse dager 😄 Fant våres til 2000 på finn, og det var før PS5 var kommet også, så kan hende den går enda billigere nå Har ps4 men kan ikke fordra å spille på konsoll😅
Gjest 123 eller noe Skrevet 16. mars 2021 #12 Skrevet 16. mars 2021 Macro skrev (1 time siden): Har ps4 men kan ikke fordra å spille på konsoll😅 Vil anbefale deg å bare prøve igjen 😄
Blyana Skrevet 25. mars 2021 #13 Skrevet 25. mars 2021 Har spilt det da det kom ut. Likte selvfølgelig ikke at Joel døde, men uansett fantastisk spill! Mulig at jeg vil spille det på nytt en gang i fremtiden, men har mange andre spill å fokusere på 😄 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #14 Skrevet 25. mars 2021 Bra spill, men dessverre altfor lineært for meg. Liker ikke å bli tvunget til å gå akkurat der spillet vil jeg skal gå. Anonymkode: e6bea...325
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #15 Skrevet 9. mai 2021 Beste jeg har spilt på år og dag......lett 10/10 fra meg. Anonymkode: 98425...e27
Gjest 123 eller noe Skrevet 10. mai 2021 #16 Skrevet 10. mai 2021 Ja samme her, likte at man trodde det var slutt, men så er det ut igjen! Nyhetsstudioet henger fortsatt igjen hos meg, det var så jævlig 😀
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #17 Skrevet 21. mai 2021 Beste jeg har spilt på lenge, ble også dritskuffa da Joel døde og kjente hevnen mot Abby. Men ble mer og mer splittet mot hvem av de to jentene jeg likte best og det er nok litt meningen i spillet også! Anonymkode: a2c73...77b
Gjest Linny111 Skrevet 24. mai 2021 #18 Skrevet 24. mai 2021 Fantastisk spill. Synes ikke det var så ille at Joel døde. Jeg liker sjokkopplevelser i spill og andre medier. Da føler man at hva som helst kan skje og at ingen er trygge. Jeg vet at det var mye splittelse, men jeg likte hvordan de viste at alle har sin egen motivasjon til hevn. Det er jo alltid sånn det er, alle kriger har flere sider, osv.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #19 Skrevet 18. november 2023 Spillet får en remaster nå, på tide siden spillet er så gammelt 🤪 Anonymkode: 63ce9...823
Fant80 Skrevet 18. november 2023 #20 Skrevet 18. november 2023 Kommer nok til pc.men frykter du må ha et kjernekraftverk av en maskin for â kjøre det skikkelig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå