AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #1 Skrevet 8. mars 2021 1. VILLE DU HATT EN KJÆRESTE SOM ER: Ganske stille, veldig oppmerksom over deg, veldig god i senga, stiller opp, problemer med å engasjere seg i ditt liv og dine intr men gjør det ikke med vilje og bevist, kan fortelle han ting men med lite svar tilbake, 1 barn fra før, samme musikk, humor og film smak, har det fint sosialt, og du trives egentlig godt med han på en måte 2. VILLE DU HATT EN KJÆRESTE SOM ER: Oppmerksom over deg, snakker og bryr seg litt for mye om alt og ingenting, ganske mark i rævva, liker ikke å finne på så mye av seg selv, mye av de samme intr, samme humor, ganske dårlig selvbilde, spør litt mye om det samme pga litt dårlig husk, flink til å lytte, ganske uforesigbar på avtaler og tidspungt, men sier ifra, har det fint sosialt, Kan bli litt mye med du trives med han. Anonymkode: 973e4...852
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #2 Skrevet 8. mars 2021 Hvis jeg måtte valgt, definitivt nr. 1. Men hadde heller vært singel til jeg møtte noe bedre😅 Anonymkode: ee206...eac
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #3 Skrevet 8. mars 2021 Ingen av de. Vet hva som skal til for at det skal vare. Anonymkode: 49da5...7ef
Kristel Skrevet 8. mars 2021 #4 Skrevet 8. mars 2021 (endret) Nr 2 var bare date, men siden alt med HAN ikke er levbart og litt slitsomt. Funker det ikke. Så ikke vits i å gå videre til FORHOLD. Og nr 1 funket ikke i lengden pga at det var som det var. Endret 8. mars 2021 av Kristel
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #5 Skrevet 8. mars 2021 For meg er barn dealbreaker, så da måtte jeg valgt nr 2. Men jeg ville heller vært singel enn å date noen av dem Anonymkode: 5fd82...703
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå