Gå til innhold

Burde jeg oppsøke hjelp?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplever at jeg har noen gode perioder der jeg har kontroll på ting, også opplever jeg at jeg har perioder der jeg ikke har noe særlig kontroll på ting. De periodene hvor jeg opplever at jeg ikke ha så mye kontroll, så har jeg mye nettsex med ei jeg ikke kjenner eller ikke har møtt. Vi veksler bilder på snapchatt der vi ber hverandre om å gjøre forskjellige ting. Det er perioder hvor jeg ikke er så motivert for å gjøre det, men likevel gjør det og sitter igjen med dårlig følelse. 

I de dårlige periodene er jeg også på bristepunktet til å drikke. Jeg er egentlig avholds da jeg drakk mye i mine tidligere dårlige perioder. 

Jeg føler at jeg ikke har så stor kontroll på disse tingene. Jeg burde la vær å drive med nettsex, men jeg klarer ikke la være og vet ikke hvorfor. Jeg vil jo ha hjelp, men jeg skammer meg så mye over disse problemene. Og det er så frustrerende at jeg ikke klarer å komme meg ut av det på egen hånd. Jeg klarer liksom ikke si nei til hun jeg har nettsex med, jeg bare blir med. 

Er dette noe jeg burde oppsøke hjelp om og finne de underliggende problemene? 

Anonymkode: 0ff45...327

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bipolar? 

Sannsynligvis kan du få bedre livskvalitet og kontroll med medisiner. Det er kanskje verdt å føle at du dummer deg ut når du forteller om problemene til en lege/ psykolog dersom du kan få økt kontroll og livskvalitet? Det er kanskje verdt at 1 eller 2 personer vet om problemene dine dersom det betyr at du kan få tilbake kontrollen for resten av livet? Høres ut som en byttehandel som er verdt det. 

Anonymkode: 7ca3b...7b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...