Gå til innhold

"overvekt" og klappelyd fra rumpen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Håper noen her har eller har hatt samme problem som meg. 

Men når jeg var gravid gikk jeg opp 30 kg. Hadde stor unge, mye fostervann og hadde mye vann i kroppen. Alt var mao ikke fett. Men jeg var på grensen til undervektig når jeg blei gravid, så jordmor sa det var helt vanlig at veldig slanke gikk så mye opp i vekt. Jeg har ca 10 kg igjen til startvekten min, men det er ikke problemet. 

Problemet er rumpa. 

Når jeg hopper opp og ned, så klapper den!! Når jeg setter meg ned i stolen med joggebukse så klapper den. Dette skjer ikke når jeg har på en dongeri som holder ting på plass, men når jeg har løse klær som ikke forhindrer dette. 

Hva kan jeg gjøre? Jeg kan ikke ha klappelyd fra rumpen resten av livet. Er det fordi det er overskuddshud eller fordi den har blitt for stor? 

Anonymkode: 3dea5...454

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei TS, har ikke så mange gode råd, men har noen tanker. Det du opplever er populært i noen kulturer. Du er blitt en PAWG, phat ass white girl, dette er veldig sexy for mange. Hva veier du og hva er din høyde?

Anonymkode: 954c8...23c

AnonymBruker
Skrevet

Det høres litt sexy ut spør du meg.. 

Anonymkode: c38ee...ad2

AnonymBruker
Skrevet

Hmm, så merkelig at flesk lager klappelyd når flesk treffer flesk, den var ny . 

Anonymkode: 634d7...6ad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruk sykkelshorts under joggebuksa?

Anonymkode: b2eab...8fa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bruk sykkelshorts under joggebuksa?

Men jeg lurer meir på om det er noe jeg kan gjøre...? Slanke meg, vil det hjelpe? Eller skyldes det et heng på rompa, slik noen får på magen etter vektnedgang...? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det høres litt sexy ut spør du meg.. 

Anonymkode: c38ee...ad2

Svært lite sexy 😏

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du kan bruke en stram truse i stedet for string og annet undertøy som ikke holder rumpeballene sammen 🤷‍♀️

Anonymkode: beb88...4a0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ganske så feit og var relativt tynn en periode før jeg ble meg selv igjen men har aldri opplevd at rompa lager klaskelyd med seg selv, det høres jo veldig ubehagelig ut. 

Anonymkode: 0f352...541

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Men vil det hjelpe? 

Når man strammer musklene så vil det nok hjelpe, ja. 

Anonymkode: 6780a...662

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer når man ikke er stram i fisken, altså at hva enn fett man har (enten lite eller mye) henger løsere. Denne type fett er generelt sunnere å ha, da det er fett som ikke omringer musklene i stor grad. Styrketrening vil med hundre prosent sikkerhet hjelpe deg til å minimere det, om du klarer å stramme opp. Ikke vær redd for å løfte tungt!

Anonymkode: 7ee13...4ff

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.3.2021 den 9.12):

Jeg er ganske så feit og var relativt tynn en periode før jeg ble meg selv igjen men har aldri opplevd at rompa lager klaskelyd med seg selv, det høres jo veldig ubehagelig ut. 

Har du prøvd å stå i ro og hoppe? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Haha, ja...måtte jo det etter denne tråden, ingen klappelyd her, bortsett fra mannen da 😄 

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Haha, ja...måtte jo det etter denne tråden, ingen klappelyd her, bortsett fra mannen da 😄 

Klappelyd fra mannen? Type applaus? Kanskje på tide å trene litt da ja hvis du får applaus for å hoppe ett par ganger opp og ned.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Klappelyd fra mannen? Type applaus? Kanskje på tide å trene litt da ja hvis du får applaus for å hoppe ett par ganger opp og ned.

Sutrekjerring😄 Har du sett et menneske hoppe naken rundt på jakt etter "klappelyd" fra rumpa, det er underholdning som virkelig fortjener applaus.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Sutrekjerring😄 Har du sett et menneske hoppe naken rundt på jakt etter "klappelyd" fra rumpa, det er underholdning som virkelig fortjener applaus.

Jeg hadde også gitt deg applaus :fnise:

Anonymkode: 68f66...2e8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

En fysisk umulighet.

Anonymkode: 79196...22f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde også gitt deg applaus :fnise:

Anonymkode: 68f66...2e8

Takk🤣 Så ut som en tulling så synes applaus er det minste jeg kunne få i retur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...