Gå til innhold

Hvordan slappe mer av med dating?!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg merker at jeg blir ganske ensporet når jeg driver å dater - eller, dette er første gangen i livet mitt jeg driver med det, så nå kan jeg bare snakke ut i fra denne ene erfaringen... men jeg møter en gutt, liker han, og blir så veldiiig opptatt av han. Går rundt og venter på å høre fra han, vil gjerne avtale noe med han men så tør jeg ikke, tenker mye på det og analyserer og bare bruker hodet mitt til tull! Merker at jeg zoner helt ut av hverdagen og livet, sliter til og med med å konse på jobb. Så dette er jo åpenbart ikke så positivt. Hvordan unngår jeg dette?

Anonymkode: 86578...21b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det gir seg etterhvert som du dater flere. Det er ofte at man mister hodet slik av de første man dater.

Følelsene blir avslepet etterhvert...

Anonymkode: 4301d...507

AnonymBruker
Skrevet

For meg har det hjulpet å fokusere på meg selv. Fokusere på at jeg er den som gjør meg selv lykkelig, en mann er en bonus. Og en bonus er noe som skal få meg til å føle meg enda bedre enn jeg alt gjør. Det har fått meg til å slutte å vente på meldinger (nesten i alle fall) fordi jeg fokuserer mer på andre ting. Dating er noe som kommer i tillegg til resten av livet mitt, jeg klarer å unngå at det blir hovedfokuset. Det hjelper mye. Dvs at jeg fokuserer på mine fritidsinteresser, på venner, på familien, på å kose meg med min egentid. Og ikke minst kjenner jeg godt etter hva jeg faktisk føler. I det øyeblikket en date ikke får meg til å føle meg bra, feks fordi det går lang tid mellom meldingene, han ikke viser interesse for meg og mitt liv, så tar jeg det opp med han, eller bare avslutter det. Fordi en som ikke får meg til å føle meg bra er ikke riktig for meg uansett. I det øyeblikket man innser det så er mye endret. Og det blir mye enklere å slappe av.

Anonymkode: 55c57...2f1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...