AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #1 Skrevet 7. mars 2021 Hei! En traff en fyr fra tinder på torsdag (vår første date). Det gikk veldig bra og han virket interessert i meg, lo av vitsene mine og sa det var fint å ha meg der og at vi måtte gjenta det. Han kom også med forslag til ting vi kan gjøre videre. Etter daten sendte jeg en melding og innrømte at jeg liker han, han sa at han også liker meg og vil treffes igjen. Han har også skrevet at det var veldig fint å se meg. Men han sier også at han ikke har tid før om ca 2 uker, pga jobb. Jeg vet at han hadde fri nå i helga, siden han sa det, men lurer litt på hvorfor han da ikke har tid til å treffe meg før om 2 uker? Han kunne vel hatt tid i helga? Er han ikke så interessert i å treffes? Vi har ikke snakket så mye siden vi møttes, kun litt og det fordi jeg har tatt initiativ til å snakke. Jeg føler jeg er veldig forvirret. Vil han treffes igjen? Anonymkode: 3f770...e6f
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #2 Skrevet 7. mars 2021 Uff glad jeg ikke er i markedet lenger. Savner ikke slike spill i det hele tatt. Per erfaring vil jeg si gi faen i han og gå videre. Hvis en fyr virkelig er interessert i deg vil han gjøre alt for å vise det. Menn er enkle vesener og når de ønsker noe så vil du merke det. Ikke vent på han. Det er bortkastet. Gå videre. Finn bedre fisk Anonymkode: 7385c...c2f 5
Tor P Skrevet 7. mars 2021 #3 Skrevet 7. mars 2021 En fyr som genuint er interessert i et seriøst forhold med deg gjør plass til deg, uansett hvor tett kalender. Enten var han ikke så interessert eller så er han ute etter et useriøst forhold på sine premisser. Rødt flagg! M39 4
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #4 Skrevet 7. mars 2021 Jeg møtte en fra tinder før jul, det var full klaff. Han har alltid laget plass til meg i timeplanen, om så bare for en rask frokost/kaffe før jobb. Jeg har aldri tvilt på om han er interessert i å møte/date meg Anonymkode: 0f5ca...e3a 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #5 Skrevet 7. mars 2021 13 minutter siden, Tor P said: En fyr som genuint er interessert i et seriøst forhold med deg gjør plass til deg, uansett hvor tett kalender. Enten var han ikke så interessert eller så er han ute etter et useriøst forhold på sine premisser. Rødt flagg! M39 Dette gjelder damer og, er vi genuint interessert får vi uansett tid og plass, koste hva det koste vil. Så ja, er egentlig aldri noe å lure på, lurer man på om noen liker en, så gjør de det ikke. Anonymkode: 48a64...eb4 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #6 Skrevet 7. mars 2021 Var han skikkelig interessert, hadde han vel ikke latt det gå 2 uker før dere så hverandre igjen, og risikert at du traff noen andre i mellomtiden.... Antagelig dater han flere og trenger tiden for å vurdere en annen. Er du interessert i han, kan du la utspillet til neste treff være hans. Og så fortsetter du på Tinder i mellomtiden og møter en annen hvis du får mulighet. Ikke heng fast i en som antagelig ikke er helt investert.. Anonymkode: a2171...65d 5
Aragorn ll Elessar Skrevet 7. mars 2021 #7 Skrevet 7. mars 2021 Det er det ingen her inne som kan vite. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #8 Skrevet 7. mars 2021 Ts her. Han sier han jobber mye, og har flere ganger skrevet at han vil treffes igjen. Hva tolker jeg av det? Han sier han skal se om han får mulighet til å treffes før det... Anonymkode: 3f770...e6f
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #9 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ts her. Han sier han jobber mye, og har flere ganger skrevet at han vil treffes igjen. Hva tolker jeg av det? Han sier han skal se om han får mulighet til å treffes før det... Anonymkode: 3f770...e6f Tror jeg ville» backet litt off « og sett om han tok kontakt/initiativ til en ny date. Anonymkode: 10037...f1d 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #10 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ts her. Han sier han jobber mye, og har flere ganger skrevet at han vil treffes igjen. Hva tolker jeg av det? Han sier han skal se om han får mulighet til å treffes før det... Anonymkode: 3f770...e6f Dater du fordi du søker kjæreste? I så fall vitner det at han må se om han kan finne tid til deg NÅ, hvordan tror du det vil bli med han her hvis dere har datet en stund? Er han så opptatt, så har han ikke mye tid å gi en kjæreste. Jeg ville ikke mast og spurt, men bare bekreftet at du også ønsker å treffe han, og så latt ballen ligge hos han. Vis han at du ikke sitter og venter, men at du har et aktivt liv du også. Anonymkode: a2171...65d
Tor P Skrevet 8. mars 2021 #11 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ts her. Han sier han jobber mye, og har flere ganger skrevet at han vil treffes igjen. Hva tolker jeg av det? Han sier han skal se om han får mulighet til å treffes før det... Anonymkode: 3f770...e6f For meg virker det som om han vil "ha deg i stallen sin". Og at han forsnakket seg og røpet at han egentlig har fri i helga passer godt med det... Som noen beskrev over så vil han ikke la det gå 2 uker og risikere at du blir snappet opp av en annen hvis han virkelig er interessert!
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #12 Skrevet 8. mars 2021 Dersom han sier han liker deg, og han faktisk sier han skulle ønske at han hadde tid å treffe deg, så tror jeg han faktisk VIL treffe deg, men at han faktisk ikke har tid før om 2 uker. Det er ikke sikkert han spiller spill. Det kan jo faktisk være at han har det ganske travelt på jobb de neste 2 ukene, og gjerne allerede hadde planer i helgen, men gjerne ikke orker helt fullt program dersom han har det ganske travelt fremover. For noen er alenetid viktig, og dere har bare vært på en date foreløpig. Jeg ville gitt ham litt tid, sett om han selv tok initiativ til å skrive. Anonymkode: 51e7d...4f1 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #13 Skrevet 8. mars 2021 Absolutt ikke noe å vente på. Han har sannsynligvis andre «på gress» også, og ville garantert ordnet tid til deg hvis han var interessert. Han må bare teste ut de andre først. Anonymkode: 72fca...53c 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #14 Skrevet 8. mars 2021 Tor P skrev (14 timer siden): En fyr som genuint er interessert i et seriøst forhold med deg gjør plass til deg, uansett hvor tett kalender. Enten var han ikke så interessert eller så er han ute etter et useriøst forhold på sine premisser. Rødt flagg! M39 Men... de har jo møttes bare én gang? Enig i at ved interesse rydder man plass uansett, men hvor interessert rekker man å bli etter ett møte...? Anonymkode: ac013...c6f 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #15 Skrevet 8. mars 2021 Dessuten, en singel og barnløs som jobber så infernalsk mye, må gjøre eventyrlig suksess, reising er det jo smått med for tida, eller jobber han off-shore kanskje? Anonymkode: 72fca...53c
Tor P Skrevet 8. mars 2021 #16 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men... de har jo møttes bare én gang? Enig i at ved interesse rydder man plass uansett, men hvor interessert rekker man å bli etter ett møte...? Anonymkode: ac013...c6f Tror menn i større grad enn kvinner vet om de er interessert tidlig. Om han er så lunken på interesse etter et møte at han utsetter neste møte så tror jeg han enten 1) tenker "neppe noe der, men kan vel ikke skade å møtes en gang til så lenge det ikke koster meg i energi eller forstyrrer meg for mye" eller 2) han er en av disse som har flere damer "på kroken" samtidig og dermed ikke trenger å være så redd for å miste én av damene for han har uansett flere igjen - kanskje ikke så attraktivt det heller... For meg som en "normal" mann som er ute etter noe seriøst - hvis jeg kjente på noe som helst interesse for vedkommende så hadde jeg prioritert det høyt å møtes igjen snarest mulig for å finne ut mer! (klart, hadde jeg kjent at interessen ikke var der så hadde jeg faktisk sagt det og takket for meg heller enn å la damen lure) 1
Gjest Skogsalv Skrevet 8. mars 2021 #17 Skrevet 8. mars 2021 Take it easy 🙂 Han kom med FORSLAG om aktiviteter, og foreslo om 2 uker. 🙂 For alt du vet, ( ikke vet 😂), så har han sikkert noe fore til helgen,selv om han har fri . Det er ingen grunn til bekymring pr nå ! La han lede - det virker han god på! Kjemien er der, forslagene er der 😉 Is i magen ❣Kvinner er som regel laaangt foran menn i planleggingen- det er DER vi brenner oss ifht forventninger og press. La han fortjene deg på en GOD måte - ikke en desperat en 😉
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå