AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #1 Skrevet 7. mars 2021 Er det mulig at en vilter litt uendelig med energi type unhund kan vokse til å bli en rolig avbalansert voksen hund som ikke krever så mye? Anonymkode: 4a98d...6a1
Gjest Smeltemann Skrevet 7. mars 2021 #2 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det mulig at en vilter litt uendelig med energi type unhund kan vokse til å bli en rolig avbalansert voksen hund som ikke krever så mye? Anonymkode: 4a98d...6a1 Alle valper er full av energi. Hvilken rase er det?
Flamme Skrevet 7. mars 2021 #3 Skrevet 7. mars 2021 Hvilken rase er det og hva legger du i "ikke krever så mye"? Og hvor gammel er valpen? 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #4 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det mulig at en vilter litt uendelig med energi type unhund kan vokse til å bli en rolig avbalansert voksen hund som ikke krever så mye? Anonymkode: 4a98d...6a1 Alle valper har mye energi og gjør mye "spell". Hvis du har skaffet deg en hund håper jeg du har lest deg opp nok, og vet hvor mye tid og energi man må legge ned. Alle hunder krever mye for å ha det bra. Anonymkode: a0298...534 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #5 Skrevet 7. mars 2021 vil anbefale deg å kastrere den så fort som mulig Anonymkode: 819dc...c3e
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #6 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Alle valper har mye energi og gjør mye "spell". Hvis du har skaffet deg en hund håper jeg du har lest deg opp nok, og vet hvor mye tid og energi man må legge ned. Alle hunder krever mye for å ha det bra. Anonymkode: a0298...534 Ja, valper krever utrolig mye. Jeg vil nesten påstå at det er like mye jobb i valpe perioden som det er med et nyfødt barn. Det krever iallfall en del av deg å ha valp. Jeg har hatt 2 stk i hele mitt liv og de er «ville» når de er så unge. Den ene min roet seg først ned når han var 5-6 år! Den andre roet seg når han var 2 år. Hadde en Chihuahua og en Schæfer Anonymkode: 634fc...61e
Høyeheler Skrevet 10. mars 2021 #7 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 7.3.2021 den 18.31): Alle valper har mye energi og gjør mye "spell". Hvis du har skaffet deg en hund håper jeg du har lest deg opp nok, og vet hvor mye tid og energi man må legge ned. Alle hunder krever mye for å ha det bra. Anonymkode: a0298...534 Dette som Anonymkode: a0298...534 nevner er meget viktig. Du må skaffe deg solid kunskap om rasen / rasene skulle det være en mix. Det å kastrere en hund er det samme som å ødelegge hunden.Du må være en bestem å tydelig sjef, sette grenser for hunden. Leke trene leke. Ikke glem at hunden skal lære seg helt fremmed språk, nemmelig norsk. Det tar litt tid det. 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #8 Skrevet 10. mars 2021 Jeg har også en vilter unghund. Det går en kule varmt noen ganger, mens han faller mer til ro andre ganger. Jeg har hatt denne rasen før og vet at han blir roligere når han er ca 2 år. Det er litt av pakka, det er slitsomt med mange unghunder. Anonymkode: 1944b...155
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #9 Skrevet 10. mars 2021 Jeg har en drøyt to år gammel hund nå som endelig begynner å roe seg. Det har vært to slitsomme år, så jeg er glad det endelig ser ut til å være lys i enden av tunnelen. Valpe- og unghundtiden er tøff, men det blir bedre! Anonymkode: d10f1...36c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå