AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #1 Skrevet 7. mars 2021 Jeg vokste opp i rus og vold, og alt det der, så jeg har brukt 20årene mine på terapi og hjelp. Jeg jobber med meg selv hver dag og er et selvstendig menneske som klarer meg greit i livet. Men så er det ting jeg lurer på, som kanskje er normale for andre. Når det skjer noe, en trist hendelse eller en endring som feks at noen jeg er glad i skal flytte langt vekk, eller kjæresten slår opp, jeg får en veldig reaksjon. Jeg føler meg helt alene og vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg gråter og gråter, selv om jeg er glad på vegne av venninnen som skal flytte, og det varer et par dager, før det roer seg og jeg blir "vanlig" trist mens jeg prøver å bli vant med situasjonen liksom. Jeg vet ikke, er dette normalt? Anonymkode: b4018...ec8
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #3 Skrevet 7. mars 2021 Jeg vil si at det er helt normalt å reagere på større livsendringer. Noen reagerer mer enn andre. Anonymkode: d6867...c31 2
Tone83 Skrevet 7. mars 2021 #5 Skrevet 7. mars 2021 Ja, de eksemplene der er jo store ting. Normalt å få en sterk reaksjon, så blir det bedre..
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #6 Skrevet 7. mars 2021 Absolutt. Du går jo da igjennom sjokk, sorg osv osv. Du mister jo noen! Anonymkode: 631e9...3d9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå