AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #1 Skrevet 7. mars 2021 Hvis jeg blokkerer noen på fb og de søker på navnet mitt, vil jeg dukke opp som forslag da, eller er jeg helt usynlig for dem? Anonymkode: ac4f0...9b4
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #2 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis jeg blokkerer noen på fb og de søker på navnet mitt, vil jeg dukke opp som forslag da, eller er jeg helt usynlig for dem? Anonymkode: ac4f0...9b4 Du forsvinner fra personene når de prøver å søke deg opp. Du vil heller ikke komme opp som noe forslag for dem det gjelder. Det er som at du ikke eksisterer på facebook for de, men gjør det for andre som du ikke har blokkert. Anonymkode: 30c48...2e8
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #3 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du forsvinner fra personene når de prøver å søke deg opp. Du vil heller ikke komme opp som noe forslag for dem det gjelder. Det er som at du ikke eksisterer på facebook for de, men gjør det for andre som du ikke har blokkert. Anonymkode: 30c48...2e8 Tusen takk for svar, det var akkurat det jeg håpet på Anonymkode: ac4f0...9b4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå