Gå til innhold

Hvordan skaffe seg sugardaddy?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser en sjelden gang at menn på Tinder omtaler seg selv som dette. Men ofte er de ganske unge. Har skjønt at det ikke alltid er alderen som teller, men at menn ønsker et ukomplisert og uforpliktende forhold. Jeg er i begynnelsen av 30-årene. Kunne tenke meg en 12-20 år eldre kar. Men hvor skal jeg lete for å finne meg en sånn fyr? Noen som vil dele sine erfaringer?

Anonymkode: df6c5...320

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ser en sjelden gang at menn på Tinder omtaler seg selv som dette. Men ofte er de ganske unge. Har skjønt at det ikke alltid er alderen som teller, men at menn ønsker et ukomplisert og uforpliktende forhold. Jeg er i begynnelsen av 30-årene. Kunne tenke meg en 12-20 år eldre kar. Men hvor skal jeg lete for å finne meg en sånn fyr? Noen som vil dele sine erfaringer?

finns nettsider/dating sider. sugerdating er en av dem.

Anonymkode: e4a01...55e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du finner han hvert fall ikke her inne. Prøv deg på nakenprat forumet e.l. du. 

Anonymkode: 12b64...28a

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du kan spørre pappaen din om han har noen kompiser som kunne vært interessert?

Anonymkode: 50409...f51

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva er poenget ved å rosemale det hele ved å kalle en horekunde for «sugardaddy»?

Anonymkode: a8b3d...e6c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva er poenget ved å rosemale det hele ved å kalle en horekunde for «sugardaddy»?

ja helt enig, eller det å kalle en hore for en sugerbabe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sett alderspreferansen på Tinder til 50+. Slik jeg fant mine. Du ser lett på bildene/bioen om han har penger, og om han er lettlurt-ish. 

Hvis ikke kan du alltids prøve ritchmeetbeautiful eller noe, hvis den fortsatt fins. 

Anonymkode: 796ce...bdf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Men, du er litt gammel. Sorry. Er du veldig fin? Flink å smalltalk osv? Det er faktisk en jobb å hooke en skikkelig sugar daddy. 

Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ja, skaff deg jobb eller bli snylter. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men, du er litt gammel. Sorry. Er du veldig fin? Flink å smalltalk osv? Det er faktisk en jobb å hooke en skikkelig sugar daddy. 

Det er et godt marked for oss over 30 også😉Ikke alle ønsker unge jenter, noen vil ha mer voksne/modne. 

Anonymkode: f4930...cdf

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes sikkert mange nok menn i 40- og 50-årene som kunne tenke seg et «ukomplisert og uforpliktende» forhold, men de ønsker bare ikke å måtte gi dyre ting eller penger for det, og da er du vel ikke interessert?

• Liker 1
Skrevet

Er en tråd om horeri helt legit?🤔

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
someone_here skrev (19 minutter siden):

Ja, skaff deg jobb eller bli snylter. 

Har både fast jobb og 6-årig utdannelse😉

• Liker 1
Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har både fast jobb og 6-årig utdannelse😉

Og tjener fortsatt ikke nok? 🤦‍♂️

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke prostitusjon er løsningen, altså...

Anonymkode: becd6...266

AnonymBruker
Skrevet

De rike du søker bruker ikke internett. På nettet vil du finne ekstremt mange wannabees og raringer som først og fremst søker hore.
Etter corona er over, skaff deg nettverk, gå på de beste utestedene på Oslo vest. Sats på bli en enkel og grei elskerinne og du kan få en del penger. De forventer du er monogam med de. Har du flere menn, da blir du stemplet hore og behandlet deretter. De fleste jentene er yngre enn deg, studerer eller har dårlig betalt jobb. Jentene ser veldig bra ut. Du får være med på reiser til Dubai, London, New York og får passe  med lommepenger. 

Anonymkode: 97fb0...940

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

De rike du søker bruker ikke internett. På nettet vil du finne ekstremt mange wannabees og raringer som først og fremst søker hore.
Etter corona er over, skaff deg nettverk, gå på de beste utestedene på Oslo vest. Sats på bli en enkel og grei elskerinne og du kan få en del penger. De forventer du er monogam med de. Har du flere menn, da blir du stemplet hore og behandlet deretter. De fleste jentene er yngre enn deg, studerer eller har dårlig betalt jobb. Jentene ser veldig bra ut. Du får være med på reiser til Dubai, London, New York og får passe  med lommepenger. 

Anonymkode: 97fb0...940

En hore med jet set liv der altså. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange sugarbabies, truseselgere og cam-girls trenger egentlig verden? Det er jo et uendelig tilbud i forhold til etterspørselen

Anonymkode: 8c859...52d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvor mange sugarbabies, truseselgere og cam-girls trenger egentlig verden? Det er jo et uendelig tilbud i forhold til etterspørselen

Anonymkode: 8c859...52d

det er mange unge menn som er single, dette er nokk med å bidra til denne trenden

AnonymBruker
Skrevet
someone_here skrev (4 timer siden):

Og tjener fortsatt ikke nok? 🤦‍♂️

Mye vil ha mer. Hun er tydelig bortskjemt og lever med dyre vaner. Fysjomei så hæslig jente. Hun er også gammel og ikke så stram lenger. 

Anonymkode: c274f...dcd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...