AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #1 Skrevet 7. mars 2021 Ser en sjelden gang at menn på Tinder omtaler seg selv som dette. Men ofte er de ganske unge. Har skjønt at det ikke alltid er alderen som teller, men at menn ønsker et ukomplisert og uforpliktende forhold. Jeg er i begynnelsen av 30-årene. Kunne tenke meg en 12-20 år eldre kar. Men hvor skal jeg lete for å finne meg en sånn fyr? Noen som vil dele sine erfaringer? Anonymkode: df6c5...320
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #2 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ser en sjelden gang at menn på Tinder omtaler seg selv som dette. Men ofte er de ganske unge. Har skjønt at det ikke alltid er alderen som teller, men at menn ønsker et ukomplisert og uforpliktende forhold. Jeg er i begynnelsen av 30-årene. Kunne tenke meg en 12-20 år eldre kar. Men hvor skal jeg lete for å finne meg en sånn fyr? Noen som vil dele sine erfaringer? Anonymkode: df6c5...320 finns nettsider/dating sider. sugerdating er en av dem. Anonymkode: e4a01...55e
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #3 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ser en sjelden gang at menn på Tinder omtaler seg selv som dette. Men ofte er de ganske unge. Har skjønt at det ikke alltid er alderen som teller, men at menn ønsker et ukomplisert og uforpliktende forhold. Jeg er i begynnelsen av 30-årene. Kunne tenke meg en 12-20 år eldre kar. Men hvor skal jeg lete for å finne meg en sånn fyr? Noen som vil dele sine erfaringer? Anonymkode: df6c5...320 Du finner han hvert fall ikke her inne. Prøv deg på nakenprat forumet e.l. du. Anonymkode: 12b64...28a
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #4 Skrevet 7. mars 2021 Kanskje du kan spørre pappaen din om han har noen kompiser som kunne vært interessert? Anonymkode: 50409...f51 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #5 Skrevet 7. mars 2021 Hva er poenget ved å rosemale det hele ved å kalle en horekunde for «sugardaddy»? Anonymkode: a8b3d...e6c 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #6 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er poenget ved å rosemale det hele ved å kalle en horekunde for «sugardaddy»? Anonymkode: a8b3d...e6c ja helt enig, eller det å kalle en hore for en sugerbabe Anonymkode: e4a01...55e 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #7 Skrevet 7. mars 2021 Sett alderspreferansen på Tinder til 50+. Slik jeg fant mine. Du ser lett på bildene/bioen om han har penger, og om han er lettlurt-ish. Hvis ikke kan du alltids prøve ritchmeetbeautiful eller noe, hvis den fortsatt fins. Anonymkode: 796ce...bdf
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #8 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ser en sjelden gang at menn på Tinder omtaler seg selv som dette. Men ofte er de ganske unge. Har skjønt at det ikke alltid er alderen som teller, men at menn ønsker et ukomplisert og uforpliktende forhold. Jeg er i begynnelsen av 30-årene. Kunne tenke meg en 12-20 år eldre kar. Men hvor skal jeg lete for å finne meg en sånn fyr? Noen som vil dele sine erfaringer? Anonymkode: df6c5...320 Men, du er litt gammel. Sorry. Er du veldig fin? Flink å smalltalk osv? Det er faktisk en jobb å hooke en skikkelig sugar daddy. Anonymkode: 796ce...bdf
Gjest someone_here Skrevet 7. mars 2021 #9 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ser en sjelden gang at menn på Tinder omtaler seg selv som dette. Men ofte er de ganske unge. Har skjønt at det ikke alltid er alderen som teller, men at menn ønsker et ukomplisert og uforpliktende forhold. Jeg er i begynnelsen av 30-årene. Kunne tenke meg en 12-20 år eldre kar. Men hvor skal jeg lete for å finne meg en sånn fyr? Noen som vil dele sine erfaringer? Anonymkode: df6c5...320 Ja, skaff deg jobb eller bli snylter.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #10 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men, du er litt gammel. Sorry. Er du veldig fin? Flink å smalltalk osv? Det er faktisk en jobb å hooke en skikkelig sugar daddy. Anonymkode: 796ce...bdf Det er et godt marked for oss over 30 også😉Ikke alle ønsker unge jenter, noen vil ha mer voksne/modne. Anonymkode: f4930...cdf
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #11 Skrevet 7. mars 2021 Det finnes sikkert mange nok menn i 40- og 50-årene som kunne tenke seg et «ukomplisert og uforpliktende» forhold, men de ønsker bare ikke å måtte gi dyre ting eller penger for det, og da er du vel ikke interessert? Anonymkode: a8b3d...e6c 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #13 Skrevet 7. mars 2021 someone_here skrev (19 minutter siden): Ja, skaff deg jobb eller bli snylter. Har både fast jobb og 6-årig utdannelse😉 Anonymkode: df6c5...320 1
Gjest someone_here Skrevet 7. mars 2021 #14 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har både fast jobb og 6-årig utdannelse😉 Anonymkode: df6c5...320 Og tjener fortsatt ikke nok? 🤦♂️
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #15 Skrevet 7. mars 2021 Jeg tror ikke prostitusjon er løsningen, altså... Anonymkode: becd6...266
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #16 Skrevet 7. mars 2021 De rike du søker bruker ikke internett. På nettet vil du finne ekstremt mange wannabees og raringer som først og fremst søker hore. Etter corona er over, skaff deg nettverk, gå på de beste utestedene på Oslo vest. Sats på bli en enkel og grei elskerinne og du kan få en del penger. De forventer du er monogam med de. Har du flere menn, da blir du stemplet hore og behandlet deretter. De fleste jentene er yngre enn deg, studerer eller har dårlig betalt jobb. Jentene ser veldig bra ut. Du får være med på reiser til Dubai, London, New York og får passe med lommepenger. Anonymkode: 97fb0...940
sicario Skrevet 7. mars 2021 #17 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): De rike du søker bruker ikke internett. På nettet vil du finne ekstremt mange wannabees og raringer som først og fremst søker hore. Etter corona er over, skaff deg nettverk, gå på de beste utestedene på Oslo vest. Sats på bli en enkel og grei elskerinne og du kan få en del penger. De forventer du er monogam med de. Har du flere menn, da blir du stemplet hore og behandlet deretter. De fleste jentene er yngre enn deg, studerer eller har dårlig betalt jobb. Jentene ser veldig bra ut. Du får være med på reiser til Dubai, London, New York og får passe med lommepenger. Anonymkode: 97fb0...940 En hore med jet set liv der altså. 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #18 Skrevet 7. mars 2021 Hvor mange sugarbabies, truseselgere og cam-girls trenger egentlig verden? Det er jo et uendelig tilbud i forhold til etterspørselen Anonymkode: 8c859...52d 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #19 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor mange sugarbabies, truseselgere og cam-girls trenger egentlig verden? Det er jo et uendelig tilbud i forhold til etterspørselen Anonymkode: 8c859...52d det er mange unge menn som er single, dette er nokk med å bidra til denne trenden Anonymkode: e4a01...55e
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #20 Skrevet 7. mars 2021 someone_here skrev (4 timer siden): Og tjener fortsatt ikke nok? 🤦♂️ Mye vil ha mer. Hun er tydelig bortskjemt og lever med dyre vaner. Fysjomei så hæslig jente. Hun er også gammel og ikke så stram lenger. Anonymkode: c274f...dcd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå