AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #1 Skrevet 7. mars 2021 Har aldri brukt det før, men er litt nysgjerrig. Har nettopp kommet ut av et langt forhold, og vil ikke at noen skal se at jeg er der. Kunne egentlig bare tenke meg å være helt anonym for å se hvordan det funker og hvem som er der. Går det? Prøvde meg litt i går, men må jo logge inn med mail/Facebook. Har en google-konto jeg prøve å lage bruker med, men den er jo linket opp mot navnet mitt, så turte ikke fullføre.. Anonymkode: ef86e...fba
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #2 Skrevet 7. mars 2021 Hvorfor gidde? Ekstremt få som liker/swiper høyre på anonyme profiler, og du får ikke se profiler som allerede har swipet deg venstre. Så "se hva som er der"-strategien blir ganske begrensa. Hvis du er nysingel mener jeg du ikke har noe på sjekkemarkedet å gjøre. Bearbeid bruddet og kom ut på andre siden med mer sexy livserfaring og kunnskap om deg selv, da skal du se det funker så mye bedre. Anonymkode: 32adb...28f 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #3 Skrevet 7. mars 2021 Jeg er absolutt ikke ute etter å bli swipet på eller komme i kontakt med noen, så det har ikke noe å si. Ville bare se. Anonymkode: ef86e...fba
wandagirl Skrevet 7. mars 2021 #4 Skrevet 7. mars 2021 (endret) Hvorfor vil man bare se egentlig? Er single mennesker underholdning for deg? Er du ute etter sex er det lettere om du ikke har anonym profil. Skal du ha anonym profil fordi du er i forhold? Resultatet er uansett få matcher. Er det snokeunderholdning skru heller på tv. Endret 7. mars 2021 av wandagirl 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #5 Skrevet 7. mars 2021 Kjærer du "anonym" profil så er du uansett ikke anonym for Tinder. De vil kjenne igjen mobilen din når du i framtiden registerer deg med ekte profil og da vil den anonyme profilen legge føringer for hvem du matches mot. Så om du lager en "anonym" profil som du kun sveiper med, men ikke får noen som sveiper deg så tolker algoritmen det dithen at du er en uinteressant person, noe som vil prege deg for all tid på Tinder. Ikke veldig smart. Anonymkode: 82588...af2 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #6 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kjærer du "anonym" profil så er du uansett ikke anonym for Tinder. De vil kjenne igjen mobilen din når du i framtiden registerer deg med ekte profil og da vil den anonyme profilen legge føringer for hvem du matches mot. Så om du lager en "anonym" profil som du kun sveiper med, men ikke får noen som sveiper deg så tolker algoritmen det dithen at du er en uinteressant person, noe som vil prege deg for all tid på Tinder. Ikke veldig smart. Anonymkode: 82588...af2 Takk, det var nyttig informasjon. Anonymkode: ef86e...fba
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #7 Skrevet 7. mars 2021 wandagirl skrev (5 minutter siden): Hvorfor vil man bare se egentlig? Er single mennesker underholdning for deg? Er fu ute etter sex er det lettere om du ikke har anonym profil. Skal du ha anonym profil fordi du er i forhold? Resultatet er uansett få matcher. Er det snokeunderholdning skru heller på tv. Når man har vært i forhold siden før alt dette kom er man litt nysgjerrig, uten å være klar for å ta helt del i det. Anonymkode: ef86e...fba
Gjest TheCatLady Skrevet 7. mars 2021 #8 Skrevet 7. mars 2021 Det går, men du kan ikke forandre navn og alder i ettertid mener jeg. Så da må du nok opprette ny profil senere, men flere har anonyme profiler har jeg sett. Ikke spesielt interessant for min del, men om du bare skal se så er det vel bare å gjøre det.
Tor P Skrevet 7. mars 2021 #9 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Når man har vært i forhold siden før alt dette kom er man litt nysgjerrig, uten å være klar for å ta helt del i det. Anonymkode: ef86e...fba Hvis du betaler for Tinder Pluss så kan du stille inn slik at du er usynlig for alle andre enn de du selv swiper høyre på. Da får du muligheten til å "sjekke ut markedet" samtidig som du kan være usynlig for alle andre enn de du ønsker skal se deg, og uten å fucke opp ELO-skåren din 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #10 Skrevet 7. mars 2021 Skal du sjekke om exen din er der inne ? 😉 Ja du kan være anonym. Anonymkode: 83f70...c77
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå