Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

så de andre hadde du sex med etter en eller to dates, men typen din tokk det 3 dates? hva gjorde typen din annerledes for at du drøyet det så lenge?

Anonymkode: d724c...612

Du er faktisk ganske dårlig til å lese, også. 

Anonymkode: b828a...a4d

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
someone_here skrev (25 minutter siden):

Kun få lykkes der 

Jeg har hvertfall lykkes med veldig mange der 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde endelig ordnet tinderdate nå trodde jeg. Men etter at jeg svarte at jeg ikke hadde bil så hørte jeg ikke noe mer..

Veldig bra plass

Anonymkode: 7323c...824

Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde endelig ordnet tinderdate nå trodde jeg. Men etter at jeg svarte at jeg ikke hadde bil så hørte jeg ikke noe mer..

Veldig bra plass

Er du en gutt/mann?

AnonymBruker
Skrevet

Kommer aldri til å bli sammen med noen som er på Tinder e.l. Nok av bra menn her ute i den virkelige verden. De har ikke behov for å annonsere seg på dateapper. Menn med selvtillit har ikke behov for Tinder for å kunne skryte på seg at det fungerer så bra for dem. De har ikke behov for å skryte på seg noe som helst, fordi de vet de er bra. Ekte menn er best!

Anonymkode: 0b6af...fc9

• Liker 4
Gjest someone_here
Skrevet
knulleGuden666 skrev (1 time siden):

Jeg har hvertfall lykkes med veldig mange der 

Du er kanskje en av de 20%

AnonymBruker
Skrevet

Enig, de fleste på tinder deler ikke mine verdier på sex og forhold i det hele tatt.

Anonymkode: 6f21c...c4a

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Laget profil og det er tragisk. 

Sveipper de aller fleste på nei. 

Er gjerne ikke vits med Tinder? 

Deres erfaring? 

Anonymkode: f716c...a32

Eneste grunnen å bruke Tinder er å lage trolle konto

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tinder fungerer dårlig, dels pga. hvordan appen fungerer og dels fordi det nesten ikke finnes seriøse brukere. De fleste menn (meg inkludert) har svært liten grad av eksponering etter dag to. Finner man ingen etter dag to kan man slette appen helt i tre måneder før man prøver igjen. Av rundt 20 likes jeg har fått etter det er det stort sett falske profiler eller folk 10000 km unna, også er det noen få Tinder ikke viser meg uten å kjøpe gull.

Tallenes tale er klar, det trengs i snitt over 50 matcher for å få til et møte og minst 5 møter med forskjellige personer for å få det man ønsker å oppnå. Det betyr over 250 matcher i snitt for et ligg eller en kjæreste. Til sammenligning har jeg selv fått drøyt 30 likes siden jeg registrerte meg for en tid tilbake, hvorav kun en har resultert i en match. Da trenger jeg bare 8000 likes til i løpet av de neste tiårene, før jeg får meg kjæreste fra Tinder. Andre apper og plattformer funker bedre for min del altså, på Happn eksempelvis har jeg likt omtrent en tredjedel av de som liker meg.

Anonymkode: db3fb...d65

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

så de andre hadde du sex med etter en eller to dates, men typen din tokk det 3 dates? hva gjorde typen din annerledes for at du drøyet det så lenge?

Anonymkode: d724c...612

Nei, da leser du feil.

Jeg har ikke hatt sex med noen av de jeg har datet. Bortsett fra kjæresten, og det var på date nr 4 tror jeg. 

De andre har jeg merket allerede på første daten, eller på den andre, at dette er ikke noe å gå videre med, da gidder jeg heller ikke ligge med de.

Hva kjæresten gjorde annerledes? Han maste ikke om sex, han forsøkte ikke å hinte om det, han snakket ikke om det og når det skjedde så var det naturlig. Og selvfølgelig så likte jeg han av andre grunner også, men mangel på sexprat var en av tingene han gjorde annerledes enn veldig mange andre fra tinder.

Anonymkode: c421f...bcd

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke ta det for seriøst. Folk som går i kjelleren på grunn av tinder har misforstått konseptet i min mening. 

Anonymkode: ccbcd...e1e

• Liker 1
Gjest someone_here
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tinder fungerer dårlig, dels pga. hvordan appen fungerer og dels fordi det nesten ikke finnes seriøse brukere. De fleste menn (meg inkludert) har svært liten grad av eksponering etter dag to. Finner man ingen etter dag to kan man slette appen helt i tre måneder før man prøver igjen. Av rundt 20 likes jeg har fått etter det er det stort sett falske profiler eller folk 10000 km unna, også er det noen få Tinder ikke viser meg uten å kjøpe gull.

Tallenes tale er klar, det trengs i snitt over 50 matcher for å få til et møte og minst 5 møter med forskjellige personer for å få det man ønsker å oppnå. Det betyr over 250 matcher i snitt for et ligg eller en kjæreste. Til sammenligning har jeg selv fått drøyt 30 likes siden jeg registrerte meg for en tid tilbake, hvorav kun en har resultert i en match. Da trenger jeg bare 8000 likes til i løpet av de neste tiårene, før jeg får meg kjæreste fra Tinder. Andre apper og plattformer funker bedre for min del altså, på Happn eksempelvis har jeg likt omtrent en tredjedel av de som liker meg.

Anonymkode: db3fb...d65

Du kan omstarte din konto så mange ganger du vil, men det anbefales ikke å gjøre det oftere enn en gang om uka 

Endret av someone_here
AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, someone_here said:

Er du en gutt/mann?

Er ordentlig mann

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fant mannen min der. 

Anonymkode: 34361...6dd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tinder har et utvalg av alle typer menn. Dvs at det er noe for enhver smak der, du må bare være tålmodig og lære hva du skal se etter for å finne det du ønsker deg. Det er et stykke mellom dem, men jeg har møtt flere fine menn der. Har hatt et forhold med en jeg møtte der også.

Anonymkode: 71dbb...c3d

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg prøvde det en gang, men opplevde det som bortkastet. Det virker rart å skulle snakke med folk over flere dager før de vil møtes. Det er mye lettere å møte på noen og ta en spontan date. Da finner man mye fortere ut om vedkommende passer med deg. Jeg liker å bruke fritiden min på ting jeg interesserer meg for og la damene komme som et resultat av det, fremfor å bruke deler av livet mitt på å prøve å finne noen. Om man vil ha tinder fordi man synes det er gøy så er det greit, men statistisk sett er sjansen for å få date noen man snakker med på tinder mye mindre enn i det virkelige liv. Jeg vil advare mot å bruke det som en slags krykke. Jeg ser for meg at det blir skumlere å sjekke opp folk i det virkelige liv om man nesten bare gjør det gjennom tinder.

Endret av Majer
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er like mange drittsekker som drittsekkerinner på tinder, er man bevisst på det fungerer tinder helt greit.

Anonymkode: 09735...4cc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Godt gift med min 3. tinderdate, så er veldig fornøyd! Snart gift i fem år nå!  

Anonymkode: 7a61e...c5d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.3.2021 den 23.24):

Laget profil og det er tragisk. 

Sveipper de aller fleste på nei. 

Er gjerne ikke vits med Tinder? 

Deres erfaring? 

Anonymkode: f716c...a32

Er du dame er det greit. Er du mann som ikke er i topp 10% er det bare å gi opp.

Sitat

The Reason Getting Matches on Tinder is so Much Harder for Guys

Yes, it’s true that women, by and large, are pickier than men on Tinder. It’s also likely that there are fewer (seriously interested) girls on the app than guys. But those things alone don’t lead to the gross imbalance we see. What is and has been happening is that –

1. Guys get on Tinder and quickly find they don’t get as many matches as they expected, or hardly any.
    Girls get on Tinder and quickly find themselves drowning in matches.
  2. Guys lower their standards in the hopes of getting some/more matches.
    Girls raise their standards because they really don’t have time to talk to all these matches, and well, because they can.
  3. Guys, after spending days swiping and not getting (m)any matches to show for it, get frustrated and start swiping right on everybody because it’s easier to sort through the matches they do get. What they don’t realize is that they are ruining their score and getting shadowbanned by Tinder for this behavior.
    Girls find they still match with nigh every guy they swipe right on, so they get even pickier and basically only swipe on the guys of their dreams, or extremely interesting profiles. Usually this leaves them with an extensive list of matches that are not showing all that much interest.
  4. The circle continues…

https://www.swipehelper.com/2018/08/19/vicious-circle-tinder-why-getting-matches-much-harder-for-guys/

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er en søppelplass. Men blant søpla finnes det plutselig gull. Du må bare lete litt.

Jeg var på Tinder i flere år. Var så drittlei i en periode at jeg ikke gadd å date på 3 år. Men så dukket det plutselig opp ei der som vekte min interesse. Nå er vi gift.

Anonymkode: 08016...389

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...