AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #21 Del Skrevet 11. mars 2021 Enig i at du har kanskje vært på feil timer, eller ikke hatt en god nok instruktør. Yoga kan være beinhardt, og jeg har aldri vært så støl i mitt liv som da jeg var på en yogaleir i 4 dager. Pustingen er både for å hjelpe kroppen i øvelsene (litt som når man hjelper kroppen under fødsel), og i tillegg mentalt. Det er jo ikke for alle, men jeg har godt utbytte av å bli påminnet å puste ordentlig ned i magen. Anonymkode: d6430...753 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #22 Del Skrevet 11. mars 2021 Yoga er bare piss og tull. Ikke trening i det hele tatt. Anonymkode: 9d481...aee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #23 Del Skrevet 11. mars 2021 14 hours ago, AnonymBruker said: Yoga er bare piss og tull. Ikke trening i det hele tatt. Anonymkode: 9d481...aee Så når jeg tar en økt yoga, blir klissvåt og så varm at jeg hopper på spinningssykkelen på høyeste belastning, for å roe ned og avslutte treningen, så er det bare piss og tull? Jaja. Da har jeg det veldig godt med piss og tull. Anonymkode: a7b8a...073 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #24 Del Skrevet 13. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 11.3.2021 den 23.36): Så når jeg tar en økt yoga, blir klissvåt og så varm at jeg hopper på spinningssykkelen på høyeste belastning, for å roe ned og avslutte treningen, så er det bare piss og tull? Jaja. Da har jeg det veldig godt med piss og tull. Anonymkode: a7b8a...073 Det du sier er jo fullstendig motstridende 🤨 Dersom yogatimen hadde vært treningsintensivt og du hadde tatt deg ut så ville du ikke hatt energi til å "hoppe på spinningssykkelen på høyeste belastning". Eller mener du kanskje at du må trene kardio også fordi yoga ikke gir treningseffekt? Anonymkode: 93e8e...c7c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå