Gå til innhold

Holder på med en mann med mye penger

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han er utrolig kjekk og jeg har falt pladask. Han er fisker og i en dårlig periode tjener han 700.000 i året. Ellers har han iallefall 1.5mill i året. 

Når han begynner å prate om økonomien blir jeg helt 😬 Er så inderlig redd han tror jeg er ute etter pengene. Jeg dpør han aldr om det. Blir det riktig av meg? Jeg tjener bare 300.000 i året.

Hva vil skje om vi blir sammen? Han har et palass av et hus. Helt utrolig fint. Noen som er i samme bås som meg? 

Anonymkode: 51d98...ac4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i nesten samme bås, bare at han her har flere millioner. han er og 12 år eldre enn meg, jeg er bare 25. vet ikke helt hva jeg skal gjøre. jeg tjener ingenting i forhold haha

Anonymkode: ef95d...93d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dump han 

Anonymkode: d5a24...2a2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det må du vet snakke med ham om. 🙂 

Anonymkode: 94b92...471

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Når han begynner å prate om økonomien

Helt ærlig hadde jeg blitt skeptisk om en jeg "bare" holdt på med tok opp hva han tjente gang på gang. Vet om to stk som holder på sånn, og det er tydelig at de bruker lønna for å skryte... 

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Golddigger 

Anonymkode: 8f50d...c43

• Liker 4
Skrevet (endret)

Hva så? Er det kjærlighet, så er det kjærlighet, uavhengig av hva dere tjener? Han bryr seg ikke, og det trenger ikke du å gjøre heller. Kos deg. 
 Om jeg hadde gått etter en mann pga av penger, så hadde jeg nå gått etter en mann med mye mer enn 1,5 mill.🙃

Endret av Jadaomatte
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i samme bås-ish. Jeg dater en fyr (tidligere kompis på samme alder som meg) hvor foreldrene hans har litt over en halv milliard i formue. Jeg er fremdeles student, leier, ser på hvordan boligprisene stiger i Oslo med stor frustrasjon, og kunne egentlig tenke med en stabil kommunal arbeidsplass. Vi kjenner hverandre såpass godt at han vet at det ikke er pengene jeg går etter. Bare vær deg selv og bli godt kjent. Ta initiativ til å betale for deg (og spander engang iblant, alle liker det) og bare ha det gøy.

Anonymkode: f1ca3...2e4

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Jeg er i samme bås-ish. Jeg dater en fyr (tidligere kompis på samme alder som meg) hvor foreldrene hans har litt over en halv milliard i formue. Jeg er fremdeles student, leier, ser på hvordan boligprisene stiger i Oslo med stor frustrasjon, og kunne egentlig tenke med en stabil kommunal arbeidsplass. Vi kjenner hverandre såpass godt at han vet at det ikke er pengene jeg går etter. Bare vær deg selv og bli godt kjent. Ta initiativ til å betale for deg (og spander engang iblant, alle liker det) og bare ha det gøy.

Anonymkode: f1ca3...2e4

Så gøy å høre. Ja meg og han her er fra samme sted. Jeg har aldri vært opptatt av menn med penger, da mine ekser hadde en helt ordinær lønn. Plutselig nesten litt pinlig å date en med masse penger. Han vil kjøpe det og det til meg. Jeg har ikke bil ei gang. 😅 Kunne ønske jeg vant i lotto, så jeg også kunne vise en sterk økonomisk side. Dette er helt nytt for meg.... 

Takk for svar :)

Skrevet

Jeg er også der, han tjener godt. Men vi har følelser for hverandre og han bryr seg ikke om økonomi så lenge vi har det fint sammen. Prat med han!

AnonymBruker
Skrevet

Men er det ikke litt sært å fortelle om inntekten sin sånn i starten?

Skjønner de som er vokst opp sammen hvor man vet at familien har stor formue - men at man selv forteller om egen inntekt?

Aner ikke hva noen av mine venner tjener, kun hva jeg selv og ektemannen min tjener.

Vi snakket jo ikke om det? 🤷‍♀️

Anonymkode: 80f99...06d

• Liker 5
Gjest Bet-t-ina
Skrevet

Skal du bli trophy wife? Les alle dokumenter nøye. 😂

AnonymBruker
Skrevet
nordlending skrev (3 timer siden):

Helt ærlig hadde jeg blitt skeptisk om en jeg "bare" holdt på med tok opp hva han tjente gang på gang. Vet om to stk som holder på sånn, og det er tydelig at de bruker lønna for å skryte... 

Dette. Jeg orket ikke mer etter et halvt år med en mann som ganske umiddelbart begynte å snakke om penger... bare syting, klaging, og skryting. Ble så umåtelig lei av å høre på hvor fantastisk han var. Før han styra jeg med en som tjente en mill mer (ja, mer) enn han, så ikke var det slik at det var den sykeste summen jeg hadde hørt om heller. 

Han første skrøt heller aldri av pengene sine, det hadde han ikke behov for. Og eneste grunnen til at det ikke ble oss, var at kjemien ikke helt var der, men han var en god venn av meg lenge da. Kjempekar, vi bare passet ikke sånn. :)

senere ble jeg bedt ut flere ganger av en annen kar og, han prøvde ganske ivrig en periode. Men jeg ville ikke. Koselig kar, men jeg ville ikke ha forhold. Ikke en eneste gang nevnte han til meg at han er blant topp 3 av de rikeste i fylket... ikke en gang.  

Så nei, for meg er det fryktelig dårlig tegn når folk skryter av lønna si på date. De to andre som faktisk var ganske rike nevnte det aldri med ord, og det var jordnære, fine menn, begge to. :)

Anonymkode: 500fa...604

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

bare å gi han ønskeliste nå 😂 

Anonymkode: fe56e...561

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Han er utrolig kjekk og jeg har falt pladask. Han er fisker og i en dårlig periode tjener han 700.000 i året. Ellers har han iallefall 1.5mill i året. 

Når han begynner å prate om økonomien blir jeg helt 😬 Er så inderlig redd han tror jeg er ute etter pengene. Jeg dpør han aldr om det. Blir det riktig av meg? Jeg tjener bare 300.000 i året.

Hva vil skje om vi blir sammen? Han har et palass av et hus. Helt utrolig fint. Noen som er i samme bås som meg? 

1,5 mill i året er det mange som har. Kanskje han nevner det fordi han «bare» er fisker? 

Anonymkode: 0eddd...853

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Blir bra med mer likestilling i samfunnet så helt tilfeldige menn dumper over helt tilfeldige millionærkvinner 🤓 klar for hjemmetjenesten jeg 😂

Anonymkode: ceef1...411

AnonymBruker
Skrevet

Det går som regel helt fint, men hvis det blir seriøst bør du passe deg for å:

1. bli helt økonomisk avhengig av ham

2. la ham overkjøre deg i beslutninger som gjelder husstanden, fordi han sitter på pengeboken.

men foreløpig er det viktigste å bli godt kjent med hverandre, penger eller ei 😉

Anonymkode: 09209...ed5

• Liker 4
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Han høres usikker og svak ut. Det høres ut som at han bruker pengene sine for å kompensere for dårlig selvbilde. Rødt flagg.

Hvis dere blir sammen, vil dette sannsynligvis bli et problem resten av samlivet. Med mindre han tar tak selv.

Endret av jabx
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Husker en fyr skrøt til meg om at han tjente 13 000 kr dagen for 13 år siden

Så spurte jeg ham om hva han skulle bruke pengene på, da ble han sur.

Så ikke snakk om pengene dine, da. Retard.

Anonymkode: 9a657...ef5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, jabx said:

Han høres usikker og svak ut. Det høres ut som at han bruker pengene sine for å kompensere for dårlig selvbilde. Rødt flagg.

Hvis dere blir sammen, vil dette sannsynligvis bli et problem resten av samlivet. Med mindre han tar tak selv.

Er ikke noe nytt at mange sliter med selvinnsikten. Vil tro det er det nordmenn burde jobbet mest med.

Anonymkode: 9a657...ef5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...