AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #1 Del Skrevet 6. mars 2021 Jeg skriver det samme hvert år: Gratulerer med dagen! Jeg er veldig glad i deg:) Hilsen ... Et litt trist, føles liksom ikke ekte, og er ikke noe vits i å spare på dem når det bare står det, men jeg vil ikke skrive mer klisje... Har ikke et SÅ nært forhold Tim ham liksom (18 år forresten) Anonymkode: 34ac6...d04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #2 Del Skrevet 6. mars 2021 ?🥺 Anonymkode: 34ac6...d04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #3 Del Skrevet 6. mars 2021 Ingenting. Aldri gitt kort. Anonymkode: 71416...001 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #4 Del Skrevet 6. mars 2021 Skriv et dikt om å være far ? Du kan Google pappa-dikt. Bruker jeg å gjøre for å fylle ut kortet litt ekstra 😊 Anonymkode: 51606...603 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulrikke Skrevet 6. mars 2021 #5 Del Skrevet 6. mars 2021 Tror ikke min far har fått et bursdagkort fra meg siden jeg var 10 år eller noe.... Vi har et godt forhold, altså! Men han får ikke kort, han får meldinger, telefoner eller en klem hvis vi sees. Ikke kort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #6 Del Skrevet 6. mars 2021 Min får aldri kort. Han får gaven også sier jeg gratulerer med dagen. Anonymkode: d717e...343 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #7 Del Skrevet 6. mars 2021 Gratulerer med dagen Jeg ønsker deg en flott dag, var det jeg brukte å skrive på bursdagskortene. Nå er det noen år siden jeg skrev noe til han, de har ikke postbud i himmelen. Anonymkode: d55b4...612 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hactar Skrevet 7. mars 2021 #8 Del Skrevet 7. mars 2021 Skriver ikke noe spesielt. Jeg synes nå det er like greit å ikke gi/få kort verdt å spare på hvert år, men jeg er kanskje veldig usentimental? Blir bare stressa av tanken på å skulle oppbevare alt sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #9 Del Skrevet 7. mars 2021 Jeg har en fantastisk pappa. Han har lært meg masse og alltid stilt opp. For ett år siden ble han pensjonist og overlot et særdeles lukrativt firma til meg. Jeg trenger aldri bekymre meg for økonomi igjen. Jeg setter enorm pris på alt han har gjort for meg og det passer jeg på å skrive i de kortene har får av meg, dog i forskjellige ordelag. Anonymkode: b6bae...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå