Gå til innhold

Flere som hater hyttelivet?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den beste løsningen er jo å være ærlig og si at du ikke trives på hytta, da er det jo også en varig løsning på problemet. Dersom du føler at du ikke kan være ærlig, kan du i år skylde på korona, enten si at du ikke tar sjansen eller at du begynner å bli syk, men da vil du måtte finne opp nye unnskyldninger hver gang det er snakk om hyttetur. 

Anonymkode: 793d7...484

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei hvorfor i all verden skal jeg hate hyttelivet ? Jeg elsker det jeg

Anonymkode: a30d5...9a3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan du få noe forkjøletsymptomer i uken før avreise? Eller at barna liksom blir litt snufsete? Du vil nødig smitte noen av de eldre 😅

Skulke liksom. 

Anonymkode: 172ce...8f8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

De fleste småbarnsforeldre drar vel på hyttetur mest for ungas del. Jeg hadde heller foretrukket sofakroken, en serie på skjermen og  med smågodtposen og et glass vin på mine fridager, men hva gjør man ikke for ungene. Blir vel litt det samme som 17.mai, hele dagen er jo bare stress fra man står opp til man legger seg (når man har barn)

Anonymkode: 3a074...2ce

Nei, jeg tror ikke det. Jeg elsker å være på hytten- og kan gjerne sitte der i sofakroken med en serie på skjermen, med smågodt og vin..

Men den hytteturen ts skisserte virker jo helt grusom.

hva med å prøve å leie en egen hytte i nærheten? 

Anonymkode: 24e11...d2e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Si at du har prøvd, men hytten er nok for spartansk for deg. Trangt, vond seng, ikke bad, ikke vannklosett, snorking som runger. Så du orker ikke i år.

Anonymkode: d8a87...1ae

AnonymBruker
Skrevet

Mannen kan dra med eldste barn, du blir hjemme med den yngste. 

Anonymkode: 14d3e...882

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke spesielt fisefin av meg, men en sånn liten hytte med så mange mennesker hadde jeg faktisk ikke orka.

Hadde det bare vært meg, samboer og baby så er det en ting. Men jeg har minimumskrav at det må være innlagt vann og strøm pga baby. 

Hytteliv kan være så utrolig koslig, men det kommer an på hva slags hytte og beliggenheten. Jeg hater å stå på ski, så for min del hadde det vært bedre med hytte nære sjøen istedet for fjellet. 
Hadde jeg vært deg hadde jeg sagt at samboer kan reise aleine, eller la vær. Hadde rett å slett ikke orka.

AnonymBruker
Skrevet

Vet hvordan du har det.. vi var 11 stk på 40 kvm. 2 lå nede og resten på hemsen som var delt med forheng og lettvegger. Mange barn. Pluss mamma som snorket hele natta. Koselig på kveldene da alle barna var i seng og vi kunne slappe av litt, koslig på dagene hvor vi var på ski.. men kaos resten av tiden, og null varmtvann til de som var nr 3 i dusjen.. mannen min holdt ut i 6 år før han ikke orket mere.. da delte vi oss opp og dro på hytta når de andre ikke var der..

kan dere ikke låne hytta ei helg bare dere? 

Anonymkode: 98263...007

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...