AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #1 Skrevet 6. mars 2021 Jeg er veldig nervøs og nærmest redd for å bli for nær og avhengig av behandler, og det å knytte meg for mye. Har begynt hos ny behandler og jeg tenker at det kanskje kan skje. En del av problematikken min er at jeg er redd for nettopp nærhet og tilknytning så såvidt jeg har forstått det er det at jeg skal slippe behandler inn og faktisk knytte meg en del av behandlingsopplegget. Noen som har erfaring med dette? Hva gjør jeg? Anonymkode: b1ca2...150
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #2 Skrevet 6. mars 2021 Om du knytter deg for sterkt, kanskje det er en mulighet for å lære takle hvordan du skal tåle det? Dess mer ubehag du føler i terapitimen, dess større sjanse er det for at du klarer konfrontere fryktene og problemene dine og faktisk bli friskere og bedre rustet til å takle hverdagen fremover. Anonymkode: d28d6...f93
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #3 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Om du knytter deg for sterkt, kanskje det er en mulighet for å lære takle hvordan du skal tåle det? Dess mer ubehag du føler i terapitimen, dess større sjanse er det for at du klarer konfrontere fryktene og problemene dine og faktisk bli friskere og bedre rustet til å takle hverdagen fremover. Anonymkode: d28d6...f93 Du har gode poeng. Takk for svar. Anonymkode: b1ca2...150
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #4 Skrevet 6. mars 2021 Det er ofte en normal del av en terapiprosess. Både å føle at man trenger omsorg fra behandler, vil gi omsorg, forelske seg osv. Da snakker man om det. Anonymkode: bd305...7df
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #5 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er ofte en normal del av en terapiprosess. Både å føle at man trenger omsorg fra behandler, vil gi omsorg, forelske seg osv. Da snakker man om det. Anonymkode: bd305...7df Forstår. Har planer om å ta det opp neste time. Anonymkode: b1ca2...150
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå