AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #1 Skrevet 6. mars 2021 Jeg (K48) har vært singel et års tid nå. Har prøvd Tinder og Happn, og vært på noen få dater i løpet av året. Fått endel tilbud fra menn jeg kjente fra før og, gjerne opptatte, men sugne på et sidesprang. Nå sitter jeg igjen med inntrykket av at alle gode menn er i forhold for lengst. At alle de bra mannfolka er tatt for lengst, og at jeg bare kan droppe letingen. Alle jeg har fattet en viss interesse for i løpet av året har vist seg å være godt etablert i forhold. De single har vist sider av seg selv som godt forklarer hvorfor de ikke er i noe forhold... Så, til dere menn, 45+: Hvorfor er du singel? (Selv er jeg singel fordi eks-mannen var utro og hadde vært det i lang tid da jeg fant det ut.) Anonymkode: 70ff2...a7a 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #2 Skrevet 6. mars 2021 Det er jo forskjell på en nyskilt 45åring og en som har vært forever singel... Anonymkode: ca393...40a 6
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #3 Skrevet 6. mars 2021 Fordi ingen damer vil ha meg Anonymkode: c2377...b0a 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #4 Skrevet 6. mars 2021 M50. Har vært i forhold som har vart maks 3 år. Ingen unger, noe som er selvvalgt. Bestandig dratt seriøse damer og ingen forhold har blitt avsluttet pga utroskap. Men, jeg er singel fordi jeg har et sterkt behov for å styre livet selv uten innblanding og å måtte kompromissere. Vil jeg dra på jakt eller guttetur en helg gjør jeg det uten å spørre noen. Ukedagene går med på trening og hobbyer, noe som ikke er forenelig med å være i et forhold, så jeg unngår dette nå. Har venninner med barn som jeg tar med på turer og har vennskapelig omgang med, men begynner de å ønske mere sier jeg ifra. Så TS, kos deg med din nye status og lev livet du ønsker. Anonymkode: c7abe...bba 3
Kvalitet Skrevet 6. mars 2021 #5 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): M50. Har vært i forhold som har vart maks 3 år. Ingen unger, noe som er selvvalgt. Bestandig dratt seriøse damer og ingen forhold har blitt avsluttet pga utroskap. Men, jeg er singel fordi jeg har et sterkt behov for å styre livet selv uten innblanding og å måtte kompromissere. Vil jeg dra på jakt eller guttetur en helg gjør jeg det uten å spørre noen. Ukedagene går med på trening og hobbyer, noe som ikke er forenelig med å være i et forhold, så jeg unngår dette nå. Har venninner med barn som jeg tar med på turer og har vennskapelig omgang med, men begynner de å ønske mere sier jeg ifra. Så TS, kos deg med din nye status og lev livet du ønsker. Anonymkode: c7abe...bba Bare av nysgjerrighet. Lever du i sølibat?
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #6 Skrevet 6. mars 2021 Fordi jeg bare knuller jenter i 20åra, og de vil ikke ha noe seriøst med en mann på min alder.. Anonymkode: bc2ab...4c2 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #7 Skrevet 6. mars 2021 Kvalitet skrev (11 minutter siden): Bare av nysgjerrighet. Lever du i sølibat? Tyder på venninnene han tar med på tur dekker sikkert det behovet ellers hadde stort sett ikke krevd mer fra han. Var den tanken som slo meg. Og det er slik jeg ofte oppfatter men fra 40 og opp kvinne 52 Anonymkode: 88671...c0c 5
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #8 Skrevet 6. mars 2021 M55 og har vært gift i 15år og deretter samboer. Bruddet med samboeren var såpass opprivende at jeg har ingen tanker om noe nytt på en god stund ennå. Bruker tiden til å få livet på stell og finne ut nøyaktig hva jeg ønsker utav resten av livet. Generelt er det vel slik som du tenker at gode partnere blir plukket opp av andre som også ser det samme, mens de som forblir single gjør det av en grunn. Men, du trenger jo bare èn, og fra tid til annen dukker de jo opp. Det at det fins mange single som kanskje ikke er optimale forholdspartnere, betyr jo ikke at man ikke kan kose seg med dem mens man sjekker det ut... Anonymkode: 76e74...815 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #9 Skrevet 6. mars 2021 Det er faktisk noe sant i det at de fineste mennene er i forhold. Blir de skilt, så er de i forhold innen et år, og mange av dem møter sin nye kjæreste utenom nettdating. Tror dette kommer av at de flotteste mennene er villige til å inngå forhold og knytte seg fast til noen. Noen fine og flotte menn er på nettdating også, men hvis de ønsker, så havner de fort i forhold. Det er mange menn som er langtidssingle og det er vanligvis en grunn til det. Enten at de ikke vil være i et forpliktende forhold, de vil leve livet sitt sånn de ønsker eller de sliter med issues osv. Det er helt sikkert sånn med mange voksne kvinner også, men der opplever jeg at mange flotte kvinner går ufrivillig single år etter år, møter mange menn, men det blir ikke forhold. Mange flere voksne kvinner som klager over at det er så vanskelig å finne seg en mann som vil være i forhold. Det er jo nok single, så det er jo ikke det som er problemet. Anonymkode: 5103d...940 9
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #10 Skrevet 6. mars 2021 Kvinneguiden!! Kvinneguiden!! KVINNEGUIDEN!!! KVINNEGUIDEN!!!! Spørsmålet som stilles skal derfor være; Menn på 45 +, hvorfor er de (DE! IKKE DERE!) single. Anonymkode: 685b3...b9f
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #11 Skrevet 6. mars 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Kvinneguiden!! Kvinneguiden!! KVINNEGUIDEN!!! KVINNEGUIDEN!!!! Spørsmålet som stilles skal derfor være; Menn på 45 +, hvorfor er de (DE! IKKE DERE!) single. Anonymkode: 685b3...b9f Jeg vet ikke hvor du har vært de siste årene, men alle vet da at det er mange menn her inne også? Og jeg lurte på hva de selv tenkte om saken, ikke hva vi kvinner _tror_ de tenker. Og takk til dere menn for fine svar 😊. TS. Anonymkode: 70ff2...a7a 10
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #12 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg vet ikke hvor du har vært de siste årene, men alle vet da at det er mange menn her inne også? Og jeg lurte på hva de selv tenkte om saken, ikke hva vi kvinner _tror_ de tenker. Og takk til dere menn for fine svar 😊. TS. Anonymkode: 70ff2...a7a På tide å skifte navn på forumet da. Selv om det er dumpet inn mannfolk her burde spørsmålet likevel stilles til kvinner, fordi dette er et KVINNEFORUM. #dritleiavatmenntarover Anonymkode: 685b3...b9f
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #13 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): På tide å skifte navn på forumet da. Selv om det er dumpet inn mannfolk her burde spørsmålet likevel stilles til kvinner, fordi dette er et KVINNEFORUM. #dritleiavatmenntarover Anonymkode: 685b3...b9f Det finnes sikkert noen ekkokammer du kan henge på. Anonymkode: 5157d...95a 5
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #14 Skrevet 6. mars 2021 Kvalitet skrev (2 timer siden): Bare av nysgjerrighet. Lever du i sølibat? M50. Overhodet ikke. Har venninner som også er single og ønsker å leve livet uten en fast partner, men ønsker å ha et sexliv. Så vi er praktiske og finner løsninger. Og bare som en lite kuriositet, venninnene over 50 er de som har størst fokus på å ha et fritt singelliv for seg selv og plukke seksualpartnere som det passer seg. Disse damene er oppegående med gode jobber, reiser og opplever mye og gjerne akademisk utdannet. Anonymkode: c7abe...bba 2
Uredd Skrevet 6. mars 2021 #15 Skrevet 6. mars 2021 (endret) 21 minutter siden, AnonymBruker said: M50. Overhodet ikke. Har venninner som også er single og ønsker å leve livet uten en fast partner, men ønsker å ha et sexliv. Så vi er praktiske og finner løsninger. Og bare som en lite kuriositet, venninnene over 50 er de som har størst fokus på å ha et fritt singelliv for seg selv og plukke seksualpartnere som det passer seg. Disse damene er oppegående med gode jobber, reiser og opplever mye og gjerne akademisk utdannet. Anonymkode: c7abe...bba Dette er vel normalen kanskje, etter at de fleste er ferdig med barn og A4 livet? Man står mye friere til å realisere seg selv, og det kommer jo ofte i konflikt med en livspartner. Endret 6. mars 2021 av Uredd 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #16 Skrevet 6. mars 2021 M51, har vært singel i et par år, men er egentlig utilgjengelig, siden jeg går og håper på noe seriøst med min gifte venninne. Det er ikke akkurat noe jeg flagger utad. Anonymkode: 65d72...444 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #17 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): M50. Overhodet ikke. Har venninner som også er single og ønsker å leve livet uten en fast partner, men ønsker å ha et sexliv. Så vi er praktiske og finner løsninger. Og bare som en lite kuriositet, venninnene over 50 er de som har størst fokus på å ha et fritt singelliv for seg selv og plukke seksualpartnere som det passer seg. Disse damene er oppegående med gode jobber, reiser og opplever mye og gjerne akademisk utdannet. Anonymkode: c7abe...bba Og sikkert opplevd å ha kjæreste og forhold før, da kan jeg skjønne det men fins damer over 50 som håper på å få oppleve den store kjærligheten for første gang i livet som bare møter menn som bare vil kose litt. Vi er forskjellig hva vi ønsker og hvem vi er. Jeg klarer ikke å ha sex med noen uten følelser og det har vært stort sett meg som har blitt såret og tapt på det med å prøve venne greier som aldri har gått begge veier, kun når det har passet dem og blitt dumpet for å ha vist følelser.. så nei her må det til noen som vil noe seriøst i utgangspunktet ellers er jeg null interessert. Lever godt uten sex det er bedre enn med tilfeldige part eller føle at man bare blir brukt og ikke betyr noe. Anonymkode: 88671...c0c 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #18 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): M51, har vært singel i et par år, men er egentlig utilgjengelig, siden jeg går og håper på noe seriøst med min gifte venninne. Det er ikke akkurat noe jeg flagger utad. Anonymkode: 65d72...444 Vet hun det da? Anonymkode: d0d01...887
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #19 Skrevet 6. mars 2021 7 hours ago, AnonymBruker said: Så, til dere menn, 45+: Hvorfor er du singel? Anonymkode: 70ff2...a7a Fordi at jeg har Asperger, så kvinner rømmer som regel lenge før første date. Anonymkode: f66c5...f20
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #20 Skrevet 6. mars 2021 Sannsynligvis fordi jeg er ufør. Har universitetsutdannelse, ser rimelig bra ut og er kulturelt og politisk engasjert, men lav inntekt og sosial status gjør at det er få som er interessert i noe seriøst. Av og til er det implisitt, andre ganger sier de klart fra at jeg er uaktuell som partner på grunn av dette. Anonymkode: 3d50c...0d3 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå