Gå til innhold

Ubeskyttet sex med date

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nettopp gått fra hormonspiral og begynner på minipilla idag. Igår hadde jeg og daten jeg gar kjent i noen få uker, sex. Han kom ikke inni meg, men tok den inn litt igjen rett etter han var ferdig. Kan jeg ha blitt gravid på det? Jeg bør ta en angrepille? 

Anonymkode: 6ccc4...486

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du gikk rett fra hormonspiral til minipille er det ingen grunn til å ta angrepille. 

Anonymkode: 3dc1f...873

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Hvis du gikk rett fra hormonspiral til minipille er det ingen grunn til å ta angrepille. 

Begynner idag. Så hadde derfor ubeskyttet igår. Men han kom utenfor, men tok den inn igjen. Da med litt på penis. Sorry detaljer...;) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Begynner idag. Så hadde derfor ubeskyttet igår. Men han kom utenfor, men tok den inn igjen. Da med litt på penis. Sorry detaljer...;) 

Da er du ubeskyttet i lang tid før den hormonelle prevensjonen begynner å virke i kropppen din. Det er lurt å snakke sammen om beskyttelse. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Da er du ubeskyttet i lang tid før den hormonelle prevensjonen begynner å virke i kropppen din. Det er lurt å snakke sammen om beskyttelse. 

Så jeg bør ta en angrepille idag? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Så jeg bør ta en angrepille idag? 

JA!

Anonymkode: 1a13d...196

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva er dette for noe? Inn igjen etter han hadde tømt seg utenfor? Enten er dette trolling, ellers er han helt på trynet og ikke noe å samle på.

Anonymkode: 1fe1b...1a8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er dette for noe? Inn igjen etter han hadde tømt seg utenfor? Enten er dette trolling, ellers er han helt på trynet og ikke noe å samle på.

Anonymkode: 1fe1b...1a8

Han må ha seg en runk for å komme av og til. Mange som må det. Også gikk det idét han skulle inn i meg og jeg fikk da litt av sæden helt ytterst i hullet/åpningen. (Flott forklaring) 🤦‍♀️ nei ingen trolling 

Skrevet

Om jeg er kåt på forhånd har jeg tilsvarende en liten skje sæd i åpningen som presses inn i jenta ved samleie. Selvfølgelig kan det samle seg en del sæd selv om man ikke får orgasme. Jeg lurer på hvorfor du tør å ha sex uten kondom med en du har datet noen uker. Har dere testet dere sammen siden du er trygg på at han ikke har noen sykdommer?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (52 minutter siden):

Om jeg er kåt på forhånd har jeg tilsvarende en liten skje sæd i åpningen som presses inn i jenta ved samleie. Selvfølgelig kan det samle seg en del sæd selv om man ikke får orgasme. Jeg lurer på hvorfor du tør å ha sex uten kondom med en du har datet noen uker. Har dere testet dere sammen siden du er trygg på at han ikke har noen sykdommer?

Er det bare meg som ikke bruker kondom under sex da? Stoler på han at han ikke bærer noen form for sykdom. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt kondom to ganger. Aldri mer. Jeg lar heller være å ha sex enn å bruke det. De jeg ligger med har jeg rukket å bli kjent med først og det har gått bra hittil. Endrer ikke på det.

Anonymkode: f105f...76f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er det bare meg som ikke bruker kondom under sex da? Stoler på han at han ikke bærer noen form for sykdom. 

Neida, jeg også bruker ikke kondom. Men jeg har ikke sex med folk jeg ikke stoler på. Dog hadde jeg ubeskytta sex med daten min for et halvt år siden, første gang vi møttest. Vi er nå samboere og huseiere. Begge ønsker barn og vi tar det som det kommer :) 

Du må vel bare snakke med kjæresten/daten din om det. Begge har ansvar for prevensjon, og om dere ikke ønsker barn så bør du ta angrepilla skal du vere sikker.

Anonymkode: 0c0a1...cf4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Neida, jeg også bruker ikke kondom. Men jeg har ikke sex med folk jeg ikke stoler på. Dog hadde jeg ubeskytta sex med daten min for et halvt år siden, første gang vi møttest. Vi er nå samboere og huseiere. Begge ønsker barn og vi tar det som det kommer :) 

Du må vel bare snakke med kjæresten/daten din om det. Begge har ansvar for prevensjon, og om dere ikke ønsker barn så bør du ta angrepilla skal du vere sikker.

Anonymkode: 0c0a1...cf4

Er enig at man kan få er forhold til selvom man hiver seg til sengs første dagen. Graviditet er jo høyest fryktet, så jeg må nok ta en angrepille. Det får komme senere isåfall. 

Godt å høre det gikk så fint mellom dere :)

AnonymBruker
Skrevet

Vi er midt i en jævla pandemi, og du treffer menn og ligger rundt? Skjerpings. 

Anonymkode: 1e66a...cda

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Puler man rundt om man ligger med en mann? Det var nytt for meg. 

Anonymkode: 3b78b...f71

• Liker 5
Skrevet (endret)
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er ikke en AIDS-pandemi. Om man tar på håndtak i butikken og trykker inn pin-koden med fingeren, er mer risiko enn å pøke èn eller et par utvalgte folk som føler seg frisk

Endret av GreatApe
AnonymBruker
Skrevet
GreatApe skrev (11 minutter siden):

Det er ikke en AIDS-pandemi. Om man tar på håndtak i butikken og trykker inn pin-koden med fingeren, er mer risiko enn å pøke èn eller et par utvalgte folk som føler seg frisk

Pøke? 14 år? 

Skrevet (endret)
19 hours ago, AnonymBruker said:

Pøke? 14 år? 

Kåret Norges morsomste i 2014.

Endret av GreatApe
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Puler ikke rundt vel? Dette er én mann og ikke 10. Ts 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

De fleste bruker beskyttelse. Og nei du kan ikke være så naiv at du stoler på at noen du ikke kjenner, at de ikke skal ha sykdommer. For Ja de kan ha kjønnssykdommer uten selv å ha oppdaget dem. 

Anonymkode: 39f9a...d7a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...