AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #1 Skrevet 6. mars 2021 Hei, Jeg fant en macbook som jeg kjøpte fra finn. Når jeg testet den ut, og da mener jeg kun at jeg sjekket at den faktisk funker, at lader funker, at batteriet er ok, at starter safari og nettet er bra osv og harddisk er bra med den testen, så virket alt OK! Minutter senere, når jeg tok macbooken med meg hjem, og prøvde å skru pcen på, hva skjedde? Jo, loadingscreen i evigheter, og i tillegg til at etter loadingscreen så kom det enda en loadingscreen, også enda en loadingscreen, og enda en.. osv. i 1 time. Det er ikke noe oppdatering heller. i TILLEGG til dette her, bare jeg åpner "candy crush" på macbooken, så får jeg bluescreen, pink screen, og white screen 😄 kosta meg ikke sinnsykt mye penger å kjøpe den, men tenker dette er en feil kjøperen aldri fortalte meg om? Vedkommende må ha visst det? eller? Kan det politianmeldes? Det er jo svindel. Når jeg først skulle se pcen var den jo skrudd på, så det var liksom ikke noe å utforske der om den klikker om jeg skrur den av og på. Kom ikke helt i hjernen min. Jeg vet det er også min feil, men nå vil jeg ikke få "all the hate" er selv klar over at på finn er det ingen angrerett, men det er ikke snakk om angrerett, det er snakk om muligens svindel? Anonymkode: 49dc8...026
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #2 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei, Jeg fant en macbook som jeg kjøpte fra finn. Når jeg testet den ut, og da mener jeg kun at jeg sjekket at den faktisk funker, at lader funker, at batteriet er ok, at starter safari og nettet er bra osv og harddisk er bra med den testen, så virket alt OK! Minutter senere, når jeg tok macbooken med meg hjem, og prøvde å skru pcen på, hva skjedde? Jo, loadingscreen i evigheter, og i tillegg til at etter loadingscreen så kom det enda en loadingscreen, også enda en loadingscreen, og enda en.. osv. i 1 time. Det er ikke noe oppdatering heller. i TILLEGG til dette her, bare jeg åpner "candy crush" på macbooken, så får jeg bluescreen, pink screen, og white screen 😄 kosta meg ikke sinnsykt mye penger å kjøpe den, men tenker dette er en feil kjøperen aldri fortalte meg om? Vedkommende må ha visst det? eller? Kan det politianmeldes? Det er jo svindel. Når jeg først skulle se pcen var den jo skrudd på, så det var liksom ikke noe å utforske der om den klikker om jeg skrur den av og på. Kom ikke helt i hjernen min. Jeg vet det er også min feil, men nå vil jeg ikke få "all the hate" er selv klar over at på finn er det ingen angrerett, men det er ikke snakk om angrerett, det er snakk om muligens svindel? Anonymkode: 49dc8...026 Jeg tenker at dette spørs litt på om dette er en softwarefeil, eller en hardwarefeil. Om det bare er en softwarefeil, som virus, noe programvare som roter det til, for mye fjas installert som kjører samtidig osv, så kan det ordnes med å reinstallere/factory resette den. Er det derimot noe fysisk feil med elektronikken, så blir det en annen sak. Da har den jo en faktisk feil. Anonymkode: 4ced3...c90
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå