AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #1 Skrevet 5. mars 2021 Ny Disney film. Raya og den siste dragen. Noen som har sett den, er den verdt å betale ekstra for å se? Si gjerne om du var barn eller voksen som så den og evt alder på barna. Jeg har vanlig Disney+ abonnement. Men det koster 259kr i tillegg siden den er kino ny (og det synes jeg er 150-200kr for mye for å streame en film på egen tv hjemme). Anonymkode: 03f14...1be
Tanuki Skrevet 6. mars 2021 #2 Skrevet 6. mars 2021 (endret) 16 hours ago, AnonymBruker said: Ny Disney film. Raya og den siste dragen. Noen som har sett den, er den verdt å betale ekstra for å se? Si gjerne om du var barn eller voksen som så den og evt alder på barna. Jeg har vanlig Disney+ abonnement. Men det koster 259kr i tillegg siden den er kino ny (og det synes jeg er 150-200kr for mye for å streame en film på egen tv hjemme). Anonymkode: 03f14...1be Så den akkurat på kino. Så den sammen med gutten min på 6 år. Var litt skummel for ham. Vi likte ikke filmen i det hele tatt. Teknisk kjempebra, vakre scener etc. Uten å spoile, det som gjorde at vi nesten kjedet oss var: - veldig lik historie som Moana/Vaiana - den helvetes dragen (på engelsk er det Awkwafina som har stemmen, helt grusomt). Dragen så så tegneserieaktig ut, følte at den hørte mer hjemme i Monster Inc. - greit nok at det ikke var en film med sanger, men musikken var så anonym at jeg ikke husker noe som helst av det - følte filmen/historien hadde litt vell mange logiske brister, og gikk alt for fort frem. Alt i alt en helt ok film, men lite engasjerende, gutten min var heller ikke veldig imponert. Angrer på at vi brukte pengene på det Endret 6. mars 2021 av Tanuki rettelse
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #3 Skrevet 6. mars 2021 Tanuki skrev (4 timer siden): Så den akkurat på kino. Så den sammen med på 6 år. Var litt skummel for ham. Vi likte ikke filmen i det hele tatt. Teknisk kjempebra, vakre scener etc. Uten å spoile, det som gjorde at vi nesten kjedet oss var: - veldig lik historie som Moana/Vaiana - den helvetes dragen (på engelsk er det Awkwafina som har stemmen, helt grusomt). Dragen så så tegneserieaktig ut, følte at den høre mer hjemme i Monster Inc. - greit nok at det ikke var en film med sanger, men musikken var så anonym at jeg ikke husker noe som helst av det Alt i alt en helt ok film, men lite engasjerende, gutten min var heller ikke veldig imponert. Angrer på at vi brukte pengene på det Den er jo laget på hjemmekontor uten at de har sittet sammen (leste jeg) og jeg følte at mye fra Disney begynner å utvikle seg mot cartoon network stil. Usikker på om det er verdt å betale ekstra for det når jeg allerede har Disney + abonnement. Kinoene er stengt her vi bor, vi ville nok sett den på kino for da betaler man litt for hele opplevelsen. Takk for svar og din mening. Anonymkode: 03f14...1be
Tanuki Skrevet 6. mars 2021 #4 Skrevet 6. mars 2021 24 minutter siden, AnonymBruker said: Den er jo laget på hjemmekontor uten at de har sittet sammen (leste jeg) og jeg følte at mye fra Disney begynner å utvikle seg mot cartoon network stil. Usikker på om det er verdt å betale ekstra for det når jeg allerede har Disney + abonnement. Kinoene er stengt her vi bor, vi ville nok sett den på kino for da betaler man litt for hele opplevelsen. Takk for svar og din mening. Anonymkode: 03f14...1be Godt mulig jeg er veldig sær og pirkete, eller hadde for store forventinger. Virker som filmen har fått stort sett gode anmeldelser i hvert fall. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #5 Skrevet 6. mars 2021 Den kommer på "vanlig" Disney+ 4 juni Anonymkode: 10320...4c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå