Gå til innhold

Verkstedet ødela bilen mer...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er så sint og frustrert, og jeg aner ikke egentlig hva jeg skal gjøre.. 

Torsdag 18.Februar ble bilen vår tauet til verksted grunnet startsperre /safe mode. Verkstedet hadde ikke tid til å se på den før onsdag 24.Februar,greit nok det. Men ringer og purrer på og bilen ble først ferdig idag. Vi hadde fått informasjon om pris på forhånd 3-4 000, greit nok. Idag sa de at de skulle ha 8000kr, men betalte bare som avtalt. de hadde ikke klart å fikse feilen (bilen starter nå men får fortsatt opp safe mode). I tillegg har vi fått tilbake en bil med flere feil enn når vi leverte inn, bilen sine vinduer fungerer ikke, antispinn funker ikke og de sier vi må ta den inn og fikse resten. Hadde jeg visst at det var så mye feil ville jeg aldri betalt men jeg måtte betale for å få ut bilen. 

Hva skal jeg gjøre? Hva har jeg rett på? Jeg er egentlig helt fra meg.. 

Anonymkode: 7f657...a0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er du 100% sikker på at vinduene og antispinn fungerte etter at bilen gikk i nødmodus?.

Dette høres ut som en elektronisk feil og når en bil går i nødmodus så kan det være flere funksjoner som slutter å fungere, det kan godt være at antispinn og vinduer sluttet å fungere av samme grunnen som gjør at bilen går i nødmodus. Tror det blir veldig vanskelig å bevise at dette er feil som verkstedet er ansvarlig for.

Hvis det er et merkeverksted så skal de ha diagnoseutstyr som leser av alle feilkoder på bilen, er det derimot et generisk verksted eller et verksted for et annen merke så er det ikke sikkert at de har det nødvendige utstyret og kunnskapen for å finne feilen på akkurat din bil.

Det jeg reagerer på er hvor mye regningen kom på i forhold til hva som var informert om på forhånd, vanligvis så skal verkstedet gi beskjed hvis det blir 25% dyrere enn hva som er avtalt. 

Anonymkode: 07500...335

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...