Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 25, er ferdig med et fire år langt forhold som de siste to årene har vært gørr kjedelig. Det siste året har vært nesten fullstendig uten sex. Det er ikke noe drama, ingen sorg, ingenting, bare lettelse.

Fungerer Tinder dersom jeg har lyst på det de kalte "et eventyr" i gamle dager? Jeg har helt dyrisk lyst på en helg eller noe med mye sex, for å minne meg på hva jeg ikke har hatt de siste årene. Jeg vil ha noe uforpliktende, i betydningen av at vi bare skal ha glede av hverandre, men det må være bra. Mye og bra, og med en som ikke er passiv og vil at jeg skal ta føringen. Jeg har ikke vært på Tinder før, men har laget profil nå. Spørsmålet er - hva skal jeg se etter for å finne en som er vant til å ha damer til sengs. Ja, jeg er kynisk og overfladisk nå, men jeg trenger å bli pult av noen som kan det.

Anonymkode: a03c3...657

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er 25, er ferdig med et fire år langt forhold som de siste to årene har vært gørr kjedelig. Det siste året har vært nesten fullstendig uten sex. Det er ikke noe drama, ingen sorg, ingenting, bare lettelse.

Fungerer Tinder dersom jeg har lyst på det de kalte "et eventyr" i gamle dager? Jeg har helt dyrisk lyst på en helg eller noe med mye sex, for å minne meg på hva jeg ikke har hatt de siste årene. Jeg vil ha noe uforpliktende, i betydningen av at vi bare skal ha glede av hverandre, men det må være bra. Mye og bra, og med en som ikke er passiv og vil at jeg skal ta føringen. Jeg har ikke vært på Tinder før, men har laget profil nå. Spørsmålet er - hva skal jeg se etter for å finne en som er vant til å ha damer til sengs. Ja, jeg er kynisk og overfladisk nå, men jeg trenger å bli pult av noen som kan det.

Det er vel nettopp dette Tinder er til for.

Ditt problem blir nok at de som du søker etter, har nesten hele Tinder for seg selv, siden det er de alle damene går etter. (Selv om alle damer riktignok påstår noe annet)

I tillegg er den gruppen så vant til å få alt uten å anstrenge seg. De har derfor aldri måttet sette partneren først og har en overveiende sannsynlighet for å ha en velutviklet Tøm og Røm strategi. Blir dama sur er det bare å gå til neste.

Hvis du er fornøyd med en Wham Bam Thank You Ma'am, er det jo bare å gå igang. Ønsker du å bli litt oppvartet og føle at han ønsker å bidra til at du har det bra, er nok jobben større med å finne en.

Endret av Uredd
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Er selv mann og også nysgjerrig på dette. Det finnes kvinner som genuint foretrekker mer pusete sex, og man må holde tilbake. De «liker» sex. Men de som stønner høyere hver gang man tester grensene og eskalerer til gradvis mer dominant og vill sex, er som regel de som virkelig ELSKER sex. Mer av det takk.

Hvordan kan man tiltrekke flere slike damer, uten at det blir for direkte eller creepy og dermed skremmer bort mange i samme slengen. Fordi weirdo/psycho-radaren til kvinner er i høygir når de swiper. Husker ei dame som hadde vært med en fyr som påstod han var spektakulær i senga og alle damene elsket han. Men i følge hun, gikk han bare rett på skamkveling, med feil og farlig teknikk i tillegg... Skjønner hvorfor radaren er viktig.

Tviler det er mange oppegående menn som nevner noe seksuelt i profilen. Dermed må det være mer subtilt.
Hva med å lete etter menn som har minst 1 bilde med mer «dominant» blikk, som føles ekte og ikke er for over the top.

Hvis du nevner/hinter til ønskene i din egen profil kan det hjelpe filtrere ut feil menn. Ei jeg datet en gang i tiden brukte den taktikken. Men nedsiden er at du vil også tiltrekke maaange raringer.

Endret av GreatApe
Skrevet

Du har nok langt større sjanse for å bli lottomilioner enn å lykkes på Tinder.

Ta en titt på Cupido.no

Der er det noe for enhver smak.

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Ja men noe annet nei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...