Gå til innhold

Urinveisinfeksjon?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sitter med en følelse av at det "stikker" og trykker i blæra. Ikke direkte vondt, mer ubehagelig, men kan komme litt sterkere tak innimellom som er svært ubehagelige. Det kommer og går, varer et par dager av gangen. Vanligvis når jeg har UVI flyr jeg på do i ett sett og det svir når jeg tisser, men har ingen av disse symptomene. Ikke andre symptomer som feber e.l. heller.

Siden det har vart et par uker har jeg bestilt legetime, men ikke noe ledig før om over to uker. Tenkte kanskje å benytte meg av sånn nettlege som bare skriver ut antibiotika, men i og med at jeg er usikker på om det egentlig er UVI og jeg ikke har de klassiske symptomene vet jeg ikke om det går? Noen som har mer UVI erfaring enn meg som har noen gode innspill?

Anonymkode: a9e2f...231

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ville aldri tatt antibiotika på måfå. jeg har blæresmerter men ingen uvi🧐har bestemt meg for å prøve hiprex, for å «rense» blæren litt. 

Anonymkode: 60a88...e6d

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp test på apoteket. 

Anonymkode: 4d4c5...252

AnonymBruker
Skrevet

Eneste symptomet på eventuell UVI du har er litt stikking i blæra og du vil ha antibiotika for det? Altså.... 

Om urinen begynner å lukte, inneholder blod, du løper på do, det svir/stikker når du tisser osv, da er det grunn til bekymring. 

Anonymkode: 42d67...2a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...