Gå til innhold

Noen alpha-hanner her inne?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som kvinne ville jeg aldri ligget med noen om jeg visste de brukte uttrykk som alfahann 

Anonymkode: 46830...231

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg anser meg selv som en bauta, men da i kvinneform. Jeg tar vare på de rundt meg, og har holdt rundt mang en tøff mann som gråter. Både alfa og ikke. 

Anonymkode: 22c88...586

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg anser meg selv som en bauta, men da i kvinneform. Jeg tar vare på de rundt meg, og har holdt rundt mang en tøff mann som gråter. Både alfa og ikke. 

Ser for meg dama til Obelix.

Anonymkode: ee5ba...cd1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri ligget med noen bare én gang, selv om jeg flere ganger har hatt sex første kveld. Er det bra vil man ha mer. Og det gjelder begge veier.

Anonymkode: 5338e...b2b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ser for meg dama til Obelix.

Anonymkode: ee5ba...cd1

Takk. Obelix er søt han. 😂

• Liker 2
Skrevet

Hva er en alfahann, egentlig? Hva slags egenskaper har dere som mener dere er det, som gjør dere til alfahanner? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hadde nettopp en samtale med en mannlig kollega nå, og alle i kompisgjengen hans inkludert han selv mistet interessen etter sex på første date. Da var visstnok spenningen over. 

Anonymkode: ebb3e...d5d

Det gjelder jo ikke alle da. Jeg ble selv sammen med min ff, på tross av at vi opprinnelig bare skulle kaste oss i høyet. 

Men Det betyr ikke nødvendigvis at det er så lurt å ligge sammen med en gang, da. 

Anonymkode: 505e6...9f0

AnonymBruker
Skrevet

Ulver lever i skogen. De har bedre ting å drive med enn å henge på Kvinneguiden.

Anonymkode: 7c43d...1a6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke du får noen svar du søker her, fordi jeg tror ikke såkalte alfahanner henger inne på kvinneguiden..🙄

Anonymkode: 30eb1...e91

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Som kvinne ville jeg aldri ligget med noen om jeg visste de brukte uttrykk som alfahann 

Anonymkode: 46830...231

Helt enig. 

Som mann ville jeg aldri ligget med en kvinne om jeg visste hun brukte uttrykk som alfahann 

Anonymkode: ec09f...48a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...