AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #1 Skrevet 5. mars 2021 Hei! Er det lov å forlate hunden sin i bilen i flere timer i et parkeringshus? Gikk fra nattevakt og når jeg kom til bilen min, bjeffe det fra nabobilen. Det er ansattparkering for folk på sykehus som har typ 8 timer på jobb. Jeg fikk så vondt av den, men visste ikke helt hva jeg skulle gjøre. Anonymkode: a434d...e1c
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #2 Skrevet 5. mars 2021 Kan være fordi hunden trenger å bli luftet i pauser, har ekstrem separasjonsangst eller lignende, kan være gode grunner. Tror ikke det er noe lovverk som direkte omhandler det. Anonymkode: d6b85...acc 2
Min_hund_er_Grå Skrevet 5. mars 2021 #3 Skrevet 5. mars 2021 Er vel strengt tatt et bedre alternativ å ha med hunden enn å sette den hjemme all den tid du er borte på jobb. På denne måten så blir det siste du gjør før jobb å lufte hunden, du kan lufte i lunsj evt andre tider med dødtid og det første du gjør når du er ferdig på jobb er å lufte hunden. Alternativet er at du lufter hunden hjemme, for så dra på jobb, når du er ferdig på jobb så er det minimum å kjøre hjem om du ikke skal gjøre noe annet først, f.eks handle mat eller hente unger etc. Hva om hunden vokta bilen? så det han egentlig så var "Kom deg vekk i fra bilen, her vokter jeg" Jeg går utifra at eier av hunden er et fornuftig oppegående menneske som har en god nok grunn for h*n å ha med seg hunden i bilen. Skulle du evt bry deg nok så sjekk opp nå som vi går mot varmere tider at det er nok luft gjenomstrømmning i biler det sitter hunder i. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå