AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #1 Skrevet 5. mars 2021 Tar du som kvinne initiativ til å ha sex i doggystyle eller er det kun mannen som gjør dette? Føler du deg komfortabel i doggy style, eller tenker du f.eks. på at brystene disser eller at rompehullet er synlig? Får du noen gang orgasme mens du blir tatt bakfra? Anonymkode: 8e61b...38d
Milky Skrevet 5. mars 2021 #2 Skrevet 5. mars 2021 JA😍 elsker det!! Og føler meg absolutt komfortabel og sexy i den stillingen. Og får lett orgasme i den stillingen.. brystene er der de skal, og de er ikke så veldig synelige for han bakfra uansett. Rompehull bryr jeg meg heller ikke noe om da han forsyner seg der også 3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #4 Skrevet 5. mars 2021 doggystyle er den mest sexy stillingen etter min mening - mann Anonymkode: 8ad91...c1a
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #5 Skrevet 5. mars 2021 Er min favoritt og den jeg får orgasme av. Anonymkode: 87d30...fea 1
Fioljenta Skrevet 5. mars 2021 #6 Skrevet 5. mars 2021 Noen ganger. Men, hvis vi har travle dager med lite elskov og jeg lengter etter nærhet, så vil jeg ha en nærere stilling. 💜
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #7 Skrevet 5. mars 2021 Mitt inntrykk er at doggy er mer populært blant kvinner enn menn. Det er kanskje litt at den treffer bra, samtidig som dama er passiv og blir tilfredsstilt uten å måtte gjøre noe selv Anonymkode: 4d2c5...ba9
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #8 Skrevet 5. mars 2021 Ja, det gjør jeg. Men han også. Mye brukt om sommeren når vi er ute på tur. Mest praktiske stilling man kan tenke seg da. Anonymkode: 4e72a...8e3 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #9 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tar du som kvinne initiativ til å ha sex i doggystyle eller er det kun mannen som gjør dette? Føler du deg komfortabel i doggy style, eller tenker du f.eks. på at brystene disser eller at rompehullet er synlig? Får du noen gang orgasme mens du blir tatt bakfra? Anonymkode: 8e61b...38d Ja. Føler meg komfortabel i doggy fordi jeg vet jeg ser bra ut i den stillingen og jeg har fått flere komplimenter på at rumpehullet mitt er fint, så da har jeg ingenting imot å vise meg frem. Får veldig lett orgasme i doggy for da kan jeg lett stimulere klitoris selv mens mannen knuller meg hardt. Det er en fantastisk stilling. Anonymkode: 4175f...306 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #10 Skrevet 5. mars 2021 Når jeg trenger nærhet er misjonærstillingen best. Den gir mest hudkontakt, blikkontakt og vi kan kysse og kline. Når vi er i annet humør står doggy på repertoaret, særlig når det nærmer seg hans orgasme. Da blir det mer knulling enn elsking. Brystene tenker jeg ikke på for de er små, og anus er jo der - og det hender han bytter til det for å avslutte der. Noe av utfordringen er faktisk høydeforskjellen vår. Jeg er liten, bare 157 cm og ganske spinkel, mens han er mye høyere og sterk. Så det å finne riktig vinkel/høyde kan lage mye morsomt. Anonymkode: 378de...88c 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #12 Skrevet 5. mars 2021 Ja, det er favorittstillingen min. Hadde nok ikke følt meg komfortabel med det om det var en one night stand, men jeg føler meg veldig komfortabel med samboeren min. Jeg kommer hver gang om jeg er øverst og i misjonær, men i doggy har jeg kun fått orgasme en gang fordi jeg kun har prøvd å få det en gang. Anonymkode: bc1ce...ac4 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #13 Skrevet 5. mars 2021 Nei, mannen min tar alltid initiativ til alt. Jeg bare ligger og later meg 😄 Anonymkode: 0187e...ec9
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #14 Skrevet 11. mars 2021 Kan ta initiativ til det ja. At puppene disser og at rumpehullet er synlig er jo en selvfølge og det gjør ingenting Anonymkode: cbace...0d3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå