AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #1 Skrevet 4. mars 2021 Hva heter de lukteinstinktene villdyrene har? Endorfiner? En slags lukt de får (som de også kan kjenne på mennesker som er redd de) Anonymkode: bad6a...bbb
Djungelvrål Skrevet 4. mars 2021 #2 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hva heter de lukteinstinktene villdyrene har? Endorfiner? En slags lukt de får (som de også kan kjenne på mennesker som er redd de) Anonymkode: bad6a...bbb Hunder kan ikke lukte om noe er redde. Det er bare en myte. 1
Krakilsk Skrevet 4. mars 2021 #3 Skrevet 4. mars 2021 Peonjenta skrev (2 minutter siden): Hunder kan ikke lukte om noe er redde. Det er bare en myte. Joda, de kan faktisk det! https://www.petmd.com/dog/pet-lover/can-dogs-smell-fear#:~:text=Is It True That Dogs,t hide fear from dogs.
Mons Skrevet 5. mars 2021 #4 Skrevet 5. mars 2021 Jeg aner ikke hva hundene "leser". Om det er kjemi eller kroppspråk. Uansett, de vet mye om hvordan vi har det. Frykt og usikkerhet er noe en hund ofte tar veldig fort. Det å ta med seg en klok hund når man skal bedømme et annet menneske kan være smart. Hunder liker ikke falske mennesker. Jeg hadde en hund som syv år gammel for første gang ble aggressiv mot andre mennesker. Den eneste gangen han så meg redd. En vannvittig kamplyst. Ti minutter senere sov han. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå