Gå til innhold

69 er oppskrytt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hater 69, man får hverken konsentrert seg 100% om å nyte å gi eller å motta.

Anonymkode: c577f...392

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når dama choker seg ned på penis, mens hun rister i orgasmer. Da vet en at hun elsker 69. Under 69 kan en stimulere alle hennes punkter slik at hun får en lang serie med orgasmer. At dere over her synes 69 er kjip får meg til å tenke, hva er det folk ikke skjønner. Heldigvis ikke vårt problem. 

Anonymkode: 251df...1db

Takk for konstruktivt svar på spørsmålet jeg stilte, og riktig god helg.

Anonymkode: 60e6f...e5e

• Liker 1
Skrevet (endret)

Enig i denne.

69 handler ikke nødvendigvis om å gi den beste oralsexen OG nyte fullt ut SAMTIDIG for de som ikke klarer det. Da kan man heller konsentrere seg og nyte på omgang.

Det er skikkelig deilig å få orgasme i 69 når man har penis i munnen og en hånd på ballene eller mellomkjøttet til mannen. Føle hele pikken hans. Mannen forventer ikke den beste teknikken akkurat da, men likevel så blir pikken alltid ekstra pulserende når jeg får orgasme og den blir på merkelig vis dyttet lenger ned i halsen min når mannen spenner mange muskler og drar seg inntil meg når jeg kommer. ;) Skulle nesten tro mannen ble steinkåt av at jeg fikk orgasme selv om det betyr å nærmest bare ha pikken i munnen og halsen uten at jeg gjør så fryktelig mye med den. ;)

Sex skal være gøy, men det trenger ikke være max fysisk digg for begge  (eller noen) hele tiden. Det mentale er like viktig om ikke viktigere for mange. Alle menn jeg har vært med driter i teknikken hvis han merker at jeg nyter det han gjør og får orgasme. Og det er jo bedre for han om man gir han litt oral og bruker hendene på han enn om han ligger mellom beina dine og ikke får noe stimuli overhodet når du kommer. Jeg tror vel egentlig at det hadde blitt formye for en stakkars mann om man sugde som faen med de beste teknikkene når han prøver å få deg til å komme. Er de signalene jeg har fått hvertfall.

Etter det kan man gi mannen orgasme også selvfølgelig, jeg er kanskje grådig som liker å få orgasme først. 😛 Men det er noe med hvordan mannen klarer å holde villdyrdriftene oppe før han har fått komme selv. Det er noe annet enn en mann som føler seg mer ferdig.;) 

Uansett, jeg synes det er dritdigg å bli kost på musa etter en orgasme og i 69 passer det jo fint at mannen bare koser på meg og nyter utsikten mens jeg går inn for å gi han god oralsex. Tar ikke akkurat lang tid før mannen kommer nå, hvis han eller jeg vil at det skal gå fort. 😛

Men man holder 69 enkelt til å begynne med, uten å forvente mer enn litt forandring i sexen og bruke det som krydder før man kan gjøre det mer avansert når man har fått inn teknikkene som funker. Da kan man begynne å prøve å få orgamse i stillingen. Men som alltid i sex, for meg, handler det ikke om å komme i alle stillinger jeg gjør, selv om jeg er såpass heldig at jeg får vaginale orgasmer enkelt av det meste.

Tar denne som anonym. 🤣

Anonymkode: 36d1b...ae1

Interessant med god beskrivelse. Jeg lurer på om 69 er 'lettere' å få til om man som dame tåler å få pikken ned i halsen. Jeg liker å suge, men ikke å munnknulles, så kanskje ligger det noe der? + som en over her sa om frenulum, at frenulum blir på feil side av penis og at man ikke får stimulert den som man vanligvis gjør ved oral.

Endret av Moden dame
Upresis
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

69 er en klassiker. Men jeg får den ikke til å funke!  Jeg har prøvd mange ganger gjennom mange år med noen forskjellige partnere, men jeg har ikke knekt koden. I utgangspunktet høres det digg ut når man liker munnsex, men det er to ting som gjør at det ikke funker for meg. At jeg ikke klarer å suge noe bra samtidig som det begynner å bli veldig godt for meg, det foregår for mye og jeg klarer ikke å følge opp med munnen. At jeg får feil vinkel når jeg suger i 69, jeg tror jeg har veldig god teknikk når jeg er mellom beina på en mann, men får ikke samme dreisen på det når munnen kommer fra 'oppsida'. Noen som har noen gode triks? 

Anonymkode: 60e6f...e5e

Ok.

AnonymBruker
Skrevet
Moden dame skrev (10 minutter siden):

Jeg lurer på om 69 er 'lettere' å få til om man som dame tåler å få pikken ned i halsen. Jeg liker å suge, men ikke å munnknulles, så kanskje ligger det noe der?

Å ta den langt inn løser en del problemer med vinkler og hodebevegelser. Å skulle vinkle hodet samtidig som man skal flytte fokus langs hele pikkens lengde og sånn, blir styrete. Å ligge på siden, som noen sa, er definitivt best synes jeg. Og hvis man klarer å "svelge" pikken og la mannens hoftebevegelser utgjøre bevegelsene kan hodet slippe masse strevsomt arbeid. Krever litt trening, men han vil elske å "holde hodet fast" med knærne og bunne når han kommer. Å ligge på siden er også supert for egen del, synes jeg. Da kan han arbeide mye mer kontrollert og jeg kan komme uten at det forstyrrer andre ting.

Anonymkode: 3ad47...dae

AnonymBruker
Skrevet

Enig i denne.

69 handler ikke nødvendigvis om å gi den beste oralsexen OG nyte fullt ut SAMTIDIG for de som ikke klarer det. Da kan man heller konsentrere seg og nyte på omgang.

Det er skikkelig deilig å få orgasme i 69 når man har penis i munnen og en hånd på ballene eller mellomkjøttet til mannen. Føle hele pikken hans. Mannen forventer ikke den beste teknikken akkurat da, men likevel så blir pikken alltid ekstra pulserende når jeg får orgasme og den blir på merkelig vis dyttet lenger ned i halsen min når mannen spenner mange muskler og drar seg inntil meg når jeg kommer. ;) Skulle nesten tro mannen ble steinkåt av at jeg fikk orgasme selv om det betyr å nærmest bare ha pikken i munnen og halsen uten at jeg gjør så fryktelig mye med den. ;)

Sex skal være gøy, men det trenger ikke være max fysisk digg for begge  (eller noen) hele tiden. Det mentale er like viktig om ikke viktigere for mange. Alle menn jeg har vært med driter i teknikken hvis han merker at jeg nyter det han gjør og får orgasme. Og det er jo bedre for han om man gir han litt oral og bruker hendene på han enn om han ligger mellom beina dine og ikke får noe stimuli overhodet når du kommer. Jeg tror vel egentlig at det hadde blitt formye for en stakkars mann om man sugde som faen med de beste teknikkene når han prøver å få deg til å komme. Er de signalene jeg har fått hvertfall.

Etter det kan man gi mannen orgasme også selvfølgelig, jeg er kanskje grådig som liker å få orgasme først. 😛 Men det er noe med hvordan mannen klarer å holde villdyrdriftene oppe før han har fått komme selv. Det er noe annet enn en mann som føler seg mer ferdig.;) 

Uansett, jeg synes det er dritdigg å bli kost på musa etter en orgasme og i 69 passer det jo fint at mannen bare koser på meg og nyter utsikten mens jeg går inn for å gi han god oralsex. Tar ikke akkurat lang tid før mannen kommer nå, hvis han eller jeg vil at det skal gå fort. 😛

Men man holder 69 enkelt til å begynne med, uten å forvente mer enn litt forandring i sexen og bruke det som krydder før man kan gjøre det mer avansert når man har fått inn teknikkene som funker. Da kan man begynne å prøve å få orgamse i stillingen. Men som alltid i sex, for meg, handler det ikke om å komme i alle stillinger jeg gjør, selv om jeg er såpass heldig at jeg får vaginale orgasmer enkelt av det meste.

Tar denne som anonym. 🤣

Anonymkode: 36d1b...ae1

Dette! Har egentlig ikke så mye mer å tilføye. Jeg og en ex hadde ofte 69, og etter jeg har kommet så har det vært hans tur. Han kom alltid sinnssykt hardt i denne stillingen, og det var nok fordi utsikten hans var ei søkkvåt fitte og bra rumpe. ;) 

Anonymkode: a11d1...ee3

Skrevet

Ryddet for forherligelse av brudd på norsk lov.

Chantielle mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...