Gå til innhold

69 er oppskrytt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

69 er en klassiker. Men jeg får den ikke til å funke!  Jeg har prøvd mange ganger gjennom mange år med noen forskjellige partnere, men jeg har ikke knekt koden. I utgangspunktet høres det digg ut når man liker munnsex, men det er to ting som gjør at det ikke funker for meg. At jeg ikke klarer å suge noe bra samtidig som det begynner å bli veldig godt for meg, det foregår for mye og jeg klarer ikke å følge opp med munnen. At jeg får feil vinkel når jeg suger i 69, jeg tror jeg har veldig god teknikk når jeg er mellom beina på en mann, men får ikke samme dreisen på det når munnen kommer fra 'oppsida'. Noen som har noen gode triks? 

Anonymkode: 60e6f...e5e

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med det samme. Blant annet det du nevner med "feil vinkel". Også liker jeg best hvis jeg kan bare gi eller få, ikke begge deler samtidig. Hjernen funker liksom ikke. 

Anonymkode: f72a7...40d

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Haha, som jeg skulle skrevet det selv! Jeg har ikke prøvd liggende sideveis da, noen som har prøvd det? 

Anonymkode: 8b08e...038

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg strevde, men så funket det - og nå er det superdigg. Er best med "munnknulling" og ikke suging.

Anonymkode: 3ad47...dae

• Liker 1
Skrevet

Synes 69 er helt greit, men foretrekker heller å suge/slikke hverandre separat så man kan nyte det fullt ut:)

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

NeI takk!! Kjip stilling og avtennende. 

Anonymkode: 4a0c2...08e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig. Jeg er også av de som helst gir eller får. Er for mye å konsentrere seg om ellers. 

Anonymkode: 591b1...708

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skikkelig klønete er det. Nei takk 

Anonymkode: c22ab...8cf

• Liker 2
Skrevet

Prøv med en 74.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Haha, som jeg skulle skrevet det selv! Jeg har ikke prøvd liggende sideveis da, noen som har prøvd det? 

Anonymkode: 8b08e...038

Sideveis fungerer for oss. Blir ikke helt det samme, men igjen så har man en hånd ledig som man kan bruke samtidig

Anonymkode: 1ecda...20a

AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

69 er en klassiker. Men jeg får den ikke til å funke!  Jeg har prøvd mange ganger gjennom mange år med noen forskjellige partnere, men jeg har ikke knekt koden. I utgangspunktet høres det digg ut når man liker munnsex, men det er to ting som gjør at det ikke funker for meg. At jeg ikke klarer å suge noe bra samtidig som det begynner å bli veldig godt for meg, det foregår for mye og jeg klarer ikke å følge opp med munnen. At jeg får feil vinkel når jeg suger i 69, jeg tror jeg har veldig god teknikk når jeg er mellom beina på en mann, men får ikke samme dreisen på det når munnen kommer fra 'oppsida'. Noen som har noen gode triks? 

Anonymkode: 60e6f...e5e

Som en mann vil jeg si at når man holder på i 69 og dama ikke klarer å suge ordentlig fordi det blir godt for henne så er det et kompliment. Gjør hva du klarer og nyt det du får. Det er ikke en jævla konkurranse.

Anonymkode: 1ecda...20a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

69 er vel mer en humorstilling enn noe folk faktisk driver med.

Anonymkode: 51b73...78b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

69 er vel mer en humorstilling enn noe folk faktisk driver med.

? Vi har 69 omtrent hver gang vi har sex. Elsker det.

Anonymkode: f72b1...6aa

AnonymBruker
Skrevet

Digger 69. Kommer så og si alltid samtidig når vi ligger sånn. Også synes jeg vinkelen på penis blir helt suveren. Typen har penis som er bøyd oppover, så jeg får dytta den langt ned i halsen. Faller noen ganger ut av sugingen fordi det er så deilig, men da bare dytter jeg penis langt ned og nyter til jeg må ha luft.

Anonymkode: a537c...a7e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

? Vi har 69 omtrent hver gang vi har sex. Elsker det.

Anonymkode: f72b1...6aa

Kult! Er du øverst eller nederst?

AnonymBruker
Skrevet

hva med 68? du suger meg å jeg skylder deg 1?

Anonymkode: a6e3e...852

• Liker 1
Skrevet

Det som gjør at 69 ikke funker optimalt, er at jenta får tunga på toppen av kukhodet i stedet for under. Da kan ikke tunga jobbe med frenulum mens hun suger.
Samtidig så opplever jeg at jentene mister konsentrasjonen om sytinga hvis jeg slikker dem samtidig. Når de får den ene orgasmen etter den andre, så glemmer de helt å suge. 

AnonymBruker
Skrevet

Når dama choker seg ned på penis, mens hun rister i orgasmer. Da vet en at hun elsker 69. Under 69 kan en stimulere alle hennes punkter slik at hun får en lang serie med orgasmer. At dere over her synes 69 er kjip får meg til å tenke, hva er det folk ikke skjønner. Heldigvis ikke vårt problem. 

Anonymkode: 251df...1db

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Når dama choker seg ned på penis, mens hun rister i orgasmer. Da vet en at hun elsker 69. Under 69 kan en stimulere alle hennes punkter slik at hun får en lang serie med orgasmer. At dere over her synes 69 er kjip får meg til å tenke, hva er det folk ikke skjønner. Heldigvis ikke vårt problem. 

Anonymkode: 251df...1db

Enig i denne.

69 handler ikke nødvendigvis om å gi den beste oralsexen OG nyte fullt ut SAMTIDIG for de som ikke klarer det. Da kan man heller konsentrere seg og nyte på omgang.

Det er skikkelig deilig å få orgasme i 69 når man har penis i munnen og en hånd på ballene eller mellomkjøttet til mannen. Føle hele pikken hans. Mannen forventer ikke den beste teknikken akkurat da, men likevel så blir pikken alltid ekstra pulserende når jeg får orgasme og den blir på merkelig vis dyttet lenger ned i halsen min når mannen spenner mange muskler og drar seg inntil meg når jeg kommer. ;) Skulle nesten tro mannen ble steinkåt av at jeg fikk orgasme selv om det betyr å nærmest bare ha pikken i munnen og halsen uten at jeg gjør så fryktelig mye med den. ;)

Sex skal være gøy, men det trenger ikke være max fysisk digg for begge  (eller noen) hele tiden. Det mentale er like viktig om ikke viktigere for mange. Alle menn jeg har vært med driter i teknikken hvis han merker at jeg nyter det han gjør og får orgasme. Og det er jo bedre for han om man gir han litt oral og bruker hendene på han enn om han ligger mellom beina dine og ikke får noe stimuli overhodet når du kommer. Jeg tror vel egentlig at det hadde blitt formye for en stakkars mann om man sugde som faen med de beste teknikkene når han prøver å få deg til å komme. Er de signalene jeg har fått hvertfall.

Etter det kan man gi mannen orgasme også selvfølgelig, jeg er kanskje grådig som liker å få orgasme først. 😛 Men det er noe med hvordan mannen klarer å holde villdyrdriftene oppe før han har fått komme selv. Det er noe annet enn en mann som føler seg mer ferdig.;) 

Uansett, jeg synes det er dritdigg å bli kost på musa etter en orgasme og i 69 passer det jo fint at mannen bare koser på meg og nyter utsikten mens jeg går inn for å gi han god oralsex. Tar ikke akkurat lang tid før mannen kommer nå, hvis han eller jeg vil at det skal gå fort. 😛

Men man holder 69 enkelt til å begynne med, uten å forvente mer enn litt forandring i sexen og bruke det som krydder før man kan gjøre det mer avansert når man har fått inn teknikkene som funker. Da kan man begynne å prøve å få orgamse i stillingen. Men som alltid i sex, for meg, handler det ikke om å komme i alle stillinger jeg gjør, selv om jeg er såpass heldig at jeg får vaginale orgasmer enkelt av det meste.

Tar denne som anonym. 🤣

Anonymkode: 36d1b...ae1

Skrevet

Skjønner problemene med både feil vinkel og mangel på konsentrasjon. 🙄

Vi liker best at han er øverst og at vi legger en pute under skuldrene mine slik at hodet mitt liksom kommer litt bakover. Da blir vinkelen bedre. Og så holder jeg rundt lårene og justerer hvor høyt oppe jeg vil ha pålen hans.

Noen ganger leker vi hermeleken. Altså at han gjør noe, og så hermer jeg ved å gjøre noe med samme intensitet og rytme. Eller motsatt. Noen ganger bare holder jeg pålen i munnen, eller slikker litt forsiktig på tuppen. Noen ganger legger jeg hendene rundt baken hans og presser ham ned eller løfter meg opp. Noen ganger er det han som står for bevegelsene i begge ender. Og noen ganger blir det så intenst for meg at jeg er redd jeg kommer til å bite av hele stasen - da tar jeg den ut.  (Noe han setter pris på i akkurat sånne situasjoner.) 🤪

Det ble litt teknisk, men, altså, prøv dere litt frem så tipper jeg at dere finner noe dere kan like. Hvis dere vil. 💜 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...