AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #1 Skrevet 4. mars 2021 Dere som har vært eller er i langvarig forhold og i 40 årsalder. Har dere ofte flere "runder" etterhverandre, eller lidenskapen og alderen med på å dempe lysten slik at en runde holder for dere begge? Anonymkode: 90eea...247
Fioljenta Skrevet 4. mars 2021 #2 Skrevet 4. mars 2021 Litt usikker på hva du mener med «flere runder etter hverandre». 🙄 Vi kan ha lange elskover der en eller begge får flere orgasmer, men stort sett maks en elskov per dag. I tillegg kommer koserunder (uten orgasmer) - dem har vi gjerne før vi står opp og/eller etter at vi har lagt oss. 🤗 For oss tok det seg veldig opp da vi lærte å gi ham multiple orgasmer. 🤩 Jo lengre vi har vært sammen, jo tryggere er vi på hverandre. Vi våger mer og mer, blir spesialtrente i å tenne hverandre og har rett og slett bedre elskover. Lysten min har endres seg fra spontant til responsiv, men det tar vi hensyn til. Det skjer dessuten andre ting i livet og det kan derfor gå en uke eller to mellom hver gang, så kvantiteten er lavere enn da vi var unge, frie og nyforelsket, men kvaliteten har absolutt gått opp. 💜
Hunmedham Skrevet 4. mars 2021 #3 Skrevet 4. mars 2021 Jeg kommer ofte flere ganger når vi har sex. Han venter med sin utløsning til jeg er fornøyd. Etterpå har vi ikke behov for mer. En sjelden gang har han lyst på en til, men det er unntakene. En gang i året eller noe.
Chantielle Skrevet 4. mars 2021 #4 Skrevet 4. mars 2021 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Chantielle mod.
Fremhevede innlegg