Gå til innhold

Hjemmelaget hundegodbiter?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er så dyrt med ordentlig godbiter mrd mye kjøtt, og ikke alltid størrelsen er passende. 

Har dere noen gode oppskrifter? Vurderer å prøve lever, men er det ikke slik at hunder skal ha en begrenset mengde?

Anonymkode: 71859...8fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lever kan gi løs mage om man gir mye ja. Jeg tørker div selv i sopptørker, somregel hjerte eller lunger. Noen ganger div muskelkjøtt 

Skrevet

Jeg tar en pakke kyllingkjøttdeig, et egg og en spiseskje potetmel blandet i vann. Rører godt sammen, smører utover en liten langpanne (på bakepapir) og steker på lav varme i ovnen til det er gjennomstekt.

Da vet jeg akkurat hva som er i, kan lage bitene så små eller store jeg vil, ingen lukt eller kliss av det ferdige produktet, og hundene elsker det  😁

AnonymBruker
Skrevet
Myrmica skrev (15 timer siden):

Jeg tar en pakke kyllingkjøttdeig, et egg og en spiseskje potetmel blandet i vann. Rører godt sammen, smører utover en liten langpanne (på bakepapir) og steker på lav varme i ovnen til det er gjennomstekt.

Da vet jeg akkurat hva som er i, kan lage bitene så små eller store jeg vil, ingen lukt eller kliss av det ferdige produktet, og hundene elsker det  😁

Hvor lenge lar du det steke? Slik det blir kjøttkake-konsistens eller litt hardere?

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvor lenge lar du det steke? Slik det blir kjøttkake-konsistens eller litt hardere?

Har ikke tatt tida, så er usikker...

Men kjenner på det med en gaffel underveis. Litt sånn elastisk kjøttkake-konsistens, ja  😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...