Gå til innhold

Er alle dragqueens homofile?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

^

Anonymkode: 6eb72...067

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor lurer du på det, skal du ha sex med en ?

Skrevet

Kan ikke se for meg at de er heterofile hvertfall

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja 

Anonymkode: d2220...59c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Andre som vokste opp på 1980-tallet husker kanskje Dame Edna. Han som spilte henne er gift med en kvinne. Eddie Izzard liker også kvinner, men hen definerer seg som trans, så er egentlig lesbisk. 

Anonymkode: 547ac...e93

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Nei. Andre som vokste opp på 1980-tallet husker kanskje Dame Edna. Han som spilte henne er gift med en kvinne. Eddie Izzard liker også kvinner, men hen definerer seg som trans, så er egentlig lesbisk. 

Øh, bare nei. Når en MANN som mener  han er trans, liker kvinner, så er han selvsagt heterofil. La oss nå ikke se helt bort fra biologi og fakta, selv om den dumme venstresiden synes det er for vanskelig og "slemt."

Anonymkode: e7f96...2b3

• Liker 2
Skrevet

Tipper det..

En som kaller seg HYYYL sa det en gang ihvertfall 

Skrevet

Ja

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Øh, bare nei. Når en MANN som mener  han er trans, liker kvinner, så er han selvsagt heterofil. La oss nå ikke se helt bort fra biologi og fakta, selv om den dumme venstresiden synes det er for vanskelig og "slemt."

"Den dumme venstresiden"? Har alt blitt politisk nå? 

La folk definere seg som de vil, det angår ikke deg. Om du hisser det opp over det så mistenker jeg at du har issues med din egen seksualitet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mange, antagelig de fleste fra den "dumme" venstre siden er enige med deg i de to første setningene her. De er bare forpliktet til å være politisk korrekte fordi stadig flere vil ha med bokstaven sin i alfabetet deres. Det startet bare med LHB. Just saying. 

Anonymkode: 5a03e...971

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

"Den dumme venstresiden"? Har alt blitt politisk nå? 

La folk definere seg som de vil, det angår ikke deg. Om du hisser det opp over det så mistenker jeg at du har issues med din egen seksualitet. 

Enig. Jeg definerer meg som pingvin, men bare i hvert år i april. Pingviner trenger ikke å fylle ut selvangivelse.

Anonymkode: 320f1...778

AnonymBruker
Skrevet

Drag queens er vel homofile, transer hetero? Uten at jeg er ekspert... 

Anonymkode: 70403...f9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...