Jentegutt Skrevet 3. mars 2021 #2 Skrevet 3. mars 2021 Hvorfor lurer du på det, skal du ha sex med en ?
Milky Skrevet 3. mars 2021 #3 Skrevet 3. mars 2021 Kan ikke se for meg at de er heterofile hvertfall 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #5 Skrevet 3. mars 2021 Nei. Andre som vokste opp på 1980-tallet husker kanskje Dame Edna. Han som spilte henne er gift med en kvinne. Eddie Izzard liker også kvinner, men hen definerer seg som trans, så er egentlig lesbisk. Anonymkode: 547ac...e93
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #7 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Nei. Andre som vokste opp på 1980-tallet husker kanskje Dame Edna. Han som spilte henne er gift med en kvinne. Eddie Izzard liker også kvinner, men hen definerer seg som trans, så er egentlig lesbisk. Anonymkode: 547ac...e93 Øh, bare nei. Når en MANN som mener han er trans, liker kvinner, så er han selvsagt heterofil. La oss nå ikke se helt bort fra biologi og fakta, selv om den dumme venstresiden synes det er for vanskelig og "slemt." Anonymkode: e7f96...2b3 2
Østkantgutt1913 Skrevet 3. mars 2021 #8 Skrevet 3. mars 2021 Tipper det.. En som kaller seg HYYYL sa det en gang ihvertfall
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #10 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Øh, bare nei. Når en MANN som mener han er trans, liker kvinner, så er han selvsagt heterofil. La oss nå ikke se helt bort fra biologi og fakta, selv om den dumme venstresiden synes det er for vanskelig og "slemt." Anonymkode: e7f96...2b3 "Den dumme venstresiden"? Har alt blitt politisk nå? La folk definere seg som de vil, det angår ikke deg. Om du hisser det opp over det så mistenker jeg at du har issues med din egen seksualitet. Anonymkode: 547ac...e93 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #11 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Øh, bare nei. Når en MANN som mener han er trans, liker kvinner, så er han selvsagt heterofil. La oss nå ikke se helt bort fra biologi og fakta, selv om den dumme venstresiden synes det er for vanskelig og "slemt." Anonymkode: e7f96...2b3 Mange, antagelig de fleste fra den "dumme" venstre siden er enige med deg i de to første setningene her. De er bare forpliktet til å være politisk korrekte fordi stadig flere vil ha med bokstaven sin i alfabetet deres. Det startet bare med LHB. Just saying. Anonymkode: 5a03e...971 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #12 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): "Den dumme venstresiden"? Har alt blitt politisk nå? La folk definere seg som de vil, det angår ikke deg. Om du hisser det opp over det så mistenker jeg at du har issues med din egen seksualitet. Anonymkode: 547ac...e93 Enig. Jeg definerer meg som pingvin, men bare i hvert år i april. Pingviner trenger ikke å fylle ut selvangivelse. Anonymkode: 320f1...778
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #13 Skrevet 3. mars 2021 Drag queens er vel homofile, transer hetero? Uten at jeg er ekspert... Anonymkode: 70403...f9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå