Gå til innhold

Billigprodukter som er overraskende gode

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hørt mye negativt om First price, Extra, Eldorado osv, men tror mange faktisk er gode.

Hvilke billigprodukter har du prøvd, som var overraskende gode?

Anonymkode: be6a9...bcb

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker av en aller annen grunn FP ostepop :ler: Kjøper gjerne grønnsaker fra FP og, og dasspapiret er ikke så ille som folk skal ha det til heller.

Anonymkode: 29464...1e6

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

First price storfe kjøttdeig kostet 34 kr sist jeg handlet det, 400 gram, smaker like godt som de dyre, har mindre emballasje og mindre plast, lettere å stable i frysen og. 

Coop hamburgerrygg, smaker ikke forskell på den og gilde sin. 

Rema 1000 potetsalat til kr 10 med gressløk, namnam

Anonymkode: 53384...293

• Liker 10
Skrevet

Det meste av det rimeligste er det beste, helt unødvendig å alltid kjøpe dyrt. Pris og kvalitet kan ikke sammenlignes, jeg kjøper så og si alltid billigmerkene

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker røkelaksen til Xtra. I hvert fall et billigmerke hos Coop, jeg tror det var Xtra. 

Rema1000 har gode bleier, husker ikke merket de fører. Lev vel eller noe. Usikker på om det er et billigmerke, men dyrt synes jeg ikke det er.

Av kjøttdeig synes jeg alt er like godt som dyrt, unntatt First Price sin kyllingkjøttdeig. 

Har ingenting å utsette på frukt og grønt fra billigmerkene.

Anonymkode: 843ad...458

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja røkt laks fra Xtra, utrolig god og smakfull.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Xtra sin potetgull, både salt og paprika. 10,90 for en stor pose.

Anonymkode: b81f8...a3c

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Eggene til Rema er billig, stooore og gode:) Kjøper alltid de:)

Anonymkode: 27e0b...3c8

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Biff , Orange cookies, karbonader og saft fra firstprice er helt topp

Anonymkode: 60d6c...097

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Salt chipsen til first price er jo den beste 🤩 de billigste hvitløksbaguettene er også mye bedre enn de fra hatting. Champ brusen fra grans er den beste brusen, og mye billigere enn cola og den slags. 

Ser jeg har mest erfaring med snacks og sånt 😅 kommer ikke på noe annet nå. 

Anonymkode: 6d0c9...574

• Liker 12
Skrevet

First Price karbonader er et veldig godt kjøp. Mye mat til lav pris, og så smaker de godt og!

• Liker 7
Skrevet (endret)

Dette kjøper vi av first price : egg,kokt skinke og hamburgerrygg,dopapir,potetsalat,kjøttdeig,brus,taco lefser/tacosaus,mais, frossen grønnsakene,skyllemiddel, våtfor til katt, frukt,kjeks, vaniljeis, kyllingfilet,pommfri,bacongull,potetchips,flintstek,ribbe,surkål,koteletter,tyttebærsyltetøy...... kjøper myyye fp.

Det er like bra som gilde etc.

Endret av flusa
  • Liker 3
Skrevet

Hvitløksbaguettene er de beste !

Edit; vi handler det meste av first price, fordi det er like bra og får dermed mere for pengene.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har smakt Folkets kjøttdeig fra Kiwi?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper ikke utifra hvilket merke varene har, men velger utifra innhold. Leser alltid ingredienslisten før jeg velger. 
Det eneste merket jeg vet jeg kjøper ofte er Änglamark. Er usikker på om det regnes som et billigmerke? Det selges hos Coop og er parfymefritt, så det passer fint for vår husholdning.

Anonymkode: 0c405...633

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

First price storfe kjøttdeig kostet 34 kr sist jeg handlet det, 400 gram, smaker like godt som de dyre, har mindre emballasje og mindre plast, lettere å stable i frysen og. 

Hvilken butikk? 49,90 på Spar, så har aldri prøvd siden Spar sitt eget merke er billigere på tilbud (og det alltids er rom i fryseren).

Kjøper flere billigmerker enn jeg tror, kommer på flere jo flere innlegg jeg leser. Favorittene jeg kommer på er tortillas, hvitløksbaguetter og orange cakes fra FP, tortillas med hvitløk fra Coop (men de er muligens på vei ut) og hvitløksbaguetter fra Xtra.

Familien sverger til FP fiskegrateng og potetsalat fra Xtra.

Vet det er mye mer.. :klo:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også en tendens til å kjøpe coop anglamark produkter når vi handler på coop. (Har ikke coop i nærheten, og kjøper derfor en del når vi er innom der.)
Spesielt spaghettien, nøttene, og vaskemiddelet.

Normalt handler vi på Rema, og har følgende produkter der vi foretrekker foran merkevarene:
Mozarella pizza, hvitløksbrød, vaskemiddel (sensitive color), egg, tortillalomper.

Anonymkode: a5c35...784

• Liker 2
Skrevet

Hvitløksbaguettene fra Xtra er de aller beste, mye bedre enn de fra Hatting, First Price og Prima. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.3.2021 den 20.51):

Coop hamburgerrygg, smaker ikke forskell på den og gilde sin. 

Rema 1000 potetsalat til kr 10 med gressløk, namnam

Da er det lenge siden du kjøpte kjøttdeig fra FP, nå koster den 50.

Anonymkode: 23553...a61

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.3.2021 den 21.09):

Noen som har smakt Folkets kjøttdeig fra Kiwi?

Kjøttdeig er kjøttdeig.   Det er ikke forskjell på kjøttdeig så lenge kuene er norske.

Anonymkode: 23553...a61

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...