Legion83 Skrevet 3. mars 2021 #1 Skrevet 3. mars 2021 Kjærlighet er farlig! Man skulle tro kjærlighet var ufarlig, men er det egentlig det? Ikke for meg iallefall, jeg går alltid i fella og blir for dedikert. Livet starter med kjærlighet men for mange ender det også der. Enten takler man ikke smerten det involverer eller så gjør man dumme ting. Kjærlighet kommer til å bli min undergang en vakker dag, det er jeg sikker på. Det startet i ungdommen, ung, dum å forelsket, så ble man såret. Man forelsket seg på nytt, denne gangen i rus. Den kan vel ikke såre deg? Forholdet varte i 10+ år men så ble man såret av den også. Hva nå? Må vel bare dra i behandling da? Behandling er fint når man får det til, er en kjærlighet i det også. Sakte blir man hel igjen, klar for å utforske livet. Så forelsker man seg igjen, "fuck" sårbar på ny? Hvorfor? Jo man vil jo kunne føle på det å ha det godt. Men så blir man såret igjen, nå må man vell innse at kjærlighet er bortkastet? Så kommer en gammel flamme tilbake i livet å gir deg en glød igjen. Hun gir deg trøst, hun gir deg glede og en følelse av velvære. Men plutselig en dag prøver hun å ta livet av deg. Så prøver hun å gjøre deg avhengig av henne igjen. Hva skjer? Dette er da ikke kjærlighet, hvorfor er du så slem? Du ga meg så mye! Heroin du er en Bitch! Jeg vil bare elske å bli elsket uten å ødelegge livet mitt. Men hvordan? Kjærlighet er iallefall ikke ufarlig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå