Gå til innhold

Ang en mann på datingside!

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Singel i 9 år så ikke mye å trakte etter så blir vel evig singel må jeg finne meg i. 

Anonymkode: 46019...e4d

jeg skjønner at det er kjipt å oppleve det du gjorde - jeg og har opplevd det mange ganger...   Men du, den holdningen din om at du ikke er mye å trakte etter - den må du bare kaste på dynga med en gang!  Ingen vil ha noen som snakker seg selv ned. 

For å overleve der ute i datingverdenen må du ha litt tykkere hud, være mer stolt av deg selv og vite at du har noe å by på selv om du kommer til å treffe på maange klovner som bare er ute etter å utnytte deg og vil prøve seg på ting du ikke liker. Sett din standard og hold deg til den - og hold på den til du finner noen som har den samme standarden. Det vil bli tøft, men absolutt verdt det.  Men bygg deg selv opp, få opp troen på deg selv  og vit at du HAR faktisk noe å tilby :) 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Måneskinn skrev (22 minutter siden):

jeg skjønner at det er kjipt å oppleve det du gjorde - jeg og har opplevd det mange ganger...   Men du, den holdningen din om at du ikke er mye å trakte etter - den må du bare kaste på dynga med en gang!  Ingen vil ha noen som snakker seg selv ned. 

For å overleve der ute i datingverdenen må du ha litt tykkere hud, være mer stolt av deg selv og vite at du har noe å by på selv om du kommer til å treffe på maange klovner som bare er ute etter å utnytte deg og vil prøve seg på ting du ikke liker. Sett din standard og hold deg til den - og hold på den til du finner noen som har den samme standarden. Det vil bli tøft, men absolutt verdt det.  Men bygg deg selv opp, få opp troen på deg selv  og vit at du HAR faktisk noe å tilby :) 

Takk for den 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Takk for den 😊

værsågod :) 

husk at du er bra nok som du er :blomst:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Måneskinn skrev (1 minutt siden):

værsågod :) 

husk at du er bra nok som du er :blomst:

Takk. Fint sagt av deg 🌺

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skjønner jo at jeg ikke er attraktiv så vet ikke om det er vits. 

Hører på svarene mine at jeg like godt kan slette profil for jeg kommer til å få enda dårligere selvtillit enn jeg har av dette. 

Alle må ha bilde, så matcher du med de som liker hvordan du ser ut

Anonymkode: f7c8f...9a7

AnonymBruker
Skrevet

Skal prøve med bilde gjerne. 

AnonymBruker
Skrevet

Problemet med å ha bilde er at da får man ofte ingen svar i det hele tatt. 

Anonymkode: 0a3fc...f20

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Problemet med å ha bilde er at da får man ofte ingen svar i det hele tatt. 

Anonymkode: 0a3fc...f20

Ja, det og kan gjerne bli noe. Enten ingen match eller noe svar. Deprimerende. 

AnonymBruker
Skrevet

Må bare oppdatere. Har laget profil med bilde. En match og han svarte på den ene meld og så stille. Tror dette blir dødfødt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...