AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #1 Skrevet 3. mars 2021 Jeg og drømmemannen har "datet" i 11 mnd nå. Men fortsatt ingen "label" på forholdet vårt. Jeg er veldig klar over hva jeg ønsker ut av dette, jeg ser for meg en framtid med han og hans to barn. Jeg har ett barn selv. Jeg har aldri møtt en person som jeg har så mye til felles med, samt gøy med. I løpet av disse 11 mnd har vi lært å kjenne hverandre veldig godt. Vi møtes ofte og jeg har "flyttet" litt og litt inn i huset hans. Vi har ikke introdusert oss som noe annet enn venner for barna. Da han har vært usikker på oss og framtiden. Jeg har gitt han tid, noe som han har utrykt at han trenger. Dette pga personlige saker som han vil ordne opp i før han eventuelt innleder ett forhold. Som også omhandler tidligere forhold og hans skader etter det. Vi har også truffet foreldre, familie og venner til hverandre. Som da ser på oss som kjærester. Jeg er veldig splittet hvordan jeg tar dette selv. Har kanskje en indre konflikt. Da jeg tenker ofte at dette går bra, vi vet jo at det er oss, og kun oss to. Jeg stoler på han og vi er ikke med andre og har heller ikke kontakt med andre. Problemet er bare det at jeg er samtidig redd for at jeg investerer masse tid og følelser på noe som kanskje ikke blir? Det har gått så langt nå at jeg uansett kommer til å bli ekstremt såret om det ikke blir oss i framtida. Siden jeg har bestemt meg for at dette er drømmemannen jeg SKAL dele livet mitt med, så må man kanskje bare holde ut enda lenger? Vil bare tilføye at jeg får ofte bekreftelse fra han, vi bryr oss ekstremt mye om hverandre og viser det. Hva tenker dere? Hjelp! Anonymkode: 8ecbf...cb7
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #2 Skrevet 3. mars 2021 Jeg hadde klikket rett og slett. Dette hadde vært vondt, jævlig, krenkende, fælt og helt tullete å forholde seg til. Greit at han er såra, vondbråten og har hatt det grusomt tidligere. Men hva hjelper det om han overfører det på deg med grusom seigpining? Før han satser på deg aner du ikke om han faktisk vil gjøre det, selv om han inni seg vet at han bare trenger tid. Jeg hadde rast, hylt, grått og rømt lenge før de 11 måneden var over. Dess høyere jeg elsket han, dess raskere ville jeg ikke holdt ut smerten mer. Han ødelegger det fineste han har på grunn av en traurig fortid. Det er mye å ofre for å slikke sårene sine. Anonymkode: 2189d...2b8 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #3 Skrevet 3. mars 2021 Tar det så lang tid for han å finne ut om han vil ha et forhold og fremtid med deg? 😮 Med mindre dere ser hverandre et par ganger i måneden, så skjønner jeg hvorfor det tar 11 måneder... Anonymkode: e3293...62a
anonymbruk654 Skrevet 3. mars 2021 #4 Skrevet 3. mars 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg hadde klikket rett og slett. Dette hadde vært vondt, jævlig, krenkende, fælt og helt tullete å forholde seg til. Greit at han er såra, vondbråten og har hatt det grusomt tidligere. Men hva hjelper det om han overfører det på deg med grusom seigpining? Før han satser på deg aner du ikke om han faktisk vil gjøre det, selv om han inni seg vet at han bare trenger tid. Jeg hadde rast, hylt, grått og rømt lenge før de 11 måneden var over. Dess høyere jeg elsket han, dess raskere ville jeg ikke holdt ut smerten mer. Han ødelegger det fineste han har på grunn av en traurig fortid. Det er mye å ofre for å slikke sårene sine. Anonymkode: 2189d...2b8 Takk for svar. Jeg har tenkt det samme mange ganger, men han gir meg så mye i hverdagen av bekreftelse og kjærlighet at jeg holder fast på håpet at han vil det samme som meg i framtiden. Så usikker på når og hvordan jeg skal kreve en bestemmelse. Altså det er ikke så viktig for meg denne labelen, men jeg vil høre at jeg er hans og han er min og vi ønsker dette i livet vårt. Tilbringe livet sammen. Men jeg er samtidig enig i det du sier. Han ødelegger noe veldig fint om han velger å ikke gå videre med det spesielle vi har sammen.
anonymbruk654 Skrevet 3. mars 2021 #5 Skrevet 3. mars 2021 12 minutter siden, AnonymBruker said: Tar det så lang tid for han å finne ut om han vil ha et forhold og fremtid med deg? 😮 Med mindre dere ser hverandre et par ganger i måneden, så skjønner jeg hvorfor det tar 11 måneder... Anonymkode: e3293...62a Han ser for seg en fremtid med meg og oss som familie. Men likevel stikker han til at han er usikker samtidig. Pga disse tingene han vil få orden på fra tidligere forhold osv. Vi ser hverandre mye mer enn bare ett par ganger i mnd, så det er ikke akkurat derfor. Vi har ett nært forhold, snakker om alt, liker å gjøre ting sammen. Så jeg vet faktisk ikke hva jeg skal gjøre videre..
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #6 Skrevet 3. mars 2021 Han sier en ting og gjør en annen, han roter med hodet ditt samtidig som han viser deg noe annet. Så lenge du lever med to versjoner vet du aldri hvor du har ham. Trekk deg unna og se hva som skjer? Kjemper han for deg? Vil han være i dette forholdet må han nå vise det! Anonymkode: c9ebc...f20 4
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #7 Skrevet 3. mars 2021 anonymbruk654 skrev (14 minutter siden): Han ser for seg en fremtid med meg og oss som familie. Men likevel stikker han til at han er usikker samtidig. Pga disse tingene han vil få orden på fra tidligere forhold osv. Vi ser hverandre mye mer enn bare ett par ganger i mnd, så det er ikke akkurat derfor. Vi har ett nært forhold, snakker om alt, liker å gjøre ting sammen. Så jeg vet faktisk ikke hva jeg skal gjøre videre.. Jeg var sammen med en fyr helt som dette. Når jeg satte meg ned og ktevde et ordentlg svar så gjorde han det bare slutt med meg, men ikke på en fin måte. Kjære deg, 11 måneder og han leker kjæreste uten forpliktelsene, enten så ER man sammen eller så er man ikke det. Dette med gamle forhold og såra fra tidligere av kom eksen min med til meg og, delvis så jeg skulle gi ham tid og backe off, så han slapp å komme med konkrete svar, og delvis for min sympati. Man holder ikke personer man synes synd på til ansvar, vet du. Jeg beklager, men jeg tror ikke dette vil endre seg, han kan ikke leke kjæreste og samtidig si han er usikker. Det tar HELE tryggheten vekk i forholdet. Anonymkode: c9ebc...f20 5
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #8 Skrevet 3. mars 2021 Ikke kast bort tiden din Anonymkode: e0bde...768
Majer Skrevet 3. mars 2021 #9 Skrevet 3. mars 2021 Jeg hadde aldri godtatt å date i mer enn noen få måneder. Har du møtt familien? Høres ut som en ff deal
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #10 Skrevet 3. mars 2021 Hadde jeg vært deg, så hadde jeg vært i forholdet! Anonymkode: 2fe37...308
anonymbruk654 Skrevet 3. mars 2021 #11 Skrevet 3. mars 2021 5 minutter siden, Majer said: Jeg hadde aldri godtatt å date i mer enn noen få måneder. Har du møtt familien? Høres ut som en ff deal Ikke ett FF forhold da vi har møtt familien til hverandre også
anonymbruk654 Skrevet 3. mars 2021 #12 Skrevet 3. mars 2021 18 minutter siden, AnonymBruker said: Han sier en ting og gjør en annen, han roter med hodet ditt samtidig som han viser deg noe annet. Så lenge du lever med to versjoner vet du aldri hvor du har ham. Trekk deg unna og se hva som skjer? Kjemper han for deg? Vil han være i dette forholdet må han nå vise det! Anonymkode: c9ebc...f20 Tenker det kan være greit å trekke seg litt unna, å se. Har prøvd den taktikken litt tidligere. Det ender alltid med at han tar kontakt og vil henge sammen. Men jeg må vel stille flere krav til meg selv og forholdet vi har. Der at jeg forteller hva jeg trenger, nemmelig den bekreftelsen at jeg er hans og han vil dele livet med meg.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #13 Skrevet 3. mars 2021 anonymbruk654 skrev (2 minutter siden): Tenker det kan være greit å trekke seg litt unna, å se. Har prøvd den taktikken litt tidligere. Det ender alltid med at han tar kontakt og vil henge sammen. Men jeg må vel stille flere krav til meg selv og forholdet vi har. Der at jeg forteller hva jeg trenger, nemmelig den bekreftelsen at jeg er hans og han vil dele livet med meg. Ikke se på hva han sier, se på hva han gjør! Det st dere har møtt hverandres familie og venner betyr ikke at det for HAM er seriøst. Jeg feira faen meg jul med eksen og familien hans, og likevek kunne han aldri si noe konkret til meg eller gjøre det han burde i et forhold. Når du trekker deg vekk og han vil henge, ja supert det, men du trenger en kar som VISER deg at han er seriøs, at du føler det i magen når du sitter ved siden av ham. Det er aldri en stemme som sier at du ikke er sikker inni deg. Du ser det på at han tar valg for DERE, for forholdet, som par. Anonymkode: c9ebc...f20 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå