Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Spoiler

Jeg har vært på 4 dater med en fyr jeg traff på Tinder. God kjemi og fine møter, det har vi vært enige om. Han har tidligere vært i et langt og destruktivt forhold, og har vært åpen om at han synes det er skummelt å begynne å date igjen. De siste dager har det vært mer stille fra han. Jeg spurte han om dette, da jeg ikke gidder å gå og lure. Han sier at det har skremt han at han har kjent hvor godt han liker meg, og trenger å beskytte seg litt. I tillegg at han har vært usikker på om jeg snakker med andre på Tinder/ møter andre. Høres dette plausibelt ut? Og hvorfor ikke ta opp dette med meg?  

Anonymkode: c8429...40c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok heller tenkt at kanskje han hadde begynt å flørte med noen andre.. Særlig siden han nevner at han var usikker på om du snakker med og møter andre, med mindre du har gitt noen grunn til å tro det?

Hvor lenge er det siden han kom ut av det destruktive forholdet? Har han hatt andre lengre forhold som har vært av en sunnere karakter?

Anonymkode: 4fe16...b7c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke bare svare han ærlig og se hvor samtalen går? Vi kan ikke sette oss inn i hva han tenker uansett. Det kan godt være at han snakker sant, men det kan også hende at han er i ferd med å trekke seg.

Anonymkode: ec2aa...a04

AnonymBruker
Skrevet

Det er vanlig for en mann å reagere på egne følelser, med tilbaketrekning. Det er skumle ting, og han trenger mye tid til å kjenne på dette nye. Så får du bestemme hvor mye tid du gir ham. 

Anonymkode: 64856...a7c

AnonymBruker
Skrevet

Tråden stenges snart pga manglende overskrift.

Anonymkode: 43b94...fc1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...