Gå til innhold

Hvor mange gutter jeg dater


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Er en fyr jeg dater akkurat nå (tror vi dater i alle fall🙈). Kort sagt så liker jeg i hvert fall skikkelig godt å tilbringe tid med han.

han spurte meg hvor mange gutter jeg driver og player akkurat nå (fikk inntrykk av at det kanskje var fordi han har sett jeg får snaps fra mange gutter), men i en spøkefull tone. Jeg har en del gutter fra tinder på snap (samme sted som jeg møtte denne fyren), men ingen jeg aktivt kurtiserer akkurat nå, føler meg ikke interessert i noen andre enn han jeg møter akkurat nå... (eller har nok med det)..

 

Svarte litt spøkefullt at det var mange, men tror jeg endte med å si en til slutt, men vet ikke helt om jeg fikk sagt det ordentlig, om det gir noen mening? Har lyst til å sende han en melding angående det, men det blir kanskje litt teit? Ææææ

Anonymkode: 66ac3...814

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pass på så du ikke roter deg verre bort! Du kan si du ble litt satt ut av spørsmålet, siden du ikke player noen,  men at det er en du har lyst å være seriøs med. Og si i klartekst at det er ham, så han ikke misforstår. 

Anonymkode: 2880a...230

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri nevn andre menn for den du dater. Lærte dette på den harde måten. Bare hold kjeft. Det blir trøbbel. Uansett. Bare lukk munnen. Si tilfeldig at du har ghostet alle og slette alle datingapper. Kun en setning, ikke mer.

Anonymkode: 69faa...37a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Det får'n si. Effektiv du! Godt tips, ikke sikkert han ser på det som annet en knulle dokke nå fremover. Siden du har mange tinder gutter på Snap og det svaret ditt gir utrykk for lett tilgang og ganske billig.. Lykke til i alle fall. 

Anonymkode: 163e1...588

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle vet at jenter snakker med 5 forskjellige gutter til enhver tid. 

Anonymkode: 13c22...3dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvor mange driver du og player?

Anonymkode: 56b52...341

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg er med en, er det fullt fokus på denne ene. Da settes alle andre på lydløs (skrur av varsler på alle andre "kandidater"). Da mottar jeg meldinger fra venner og kjente, men trenger ikke skjule telefonen. 

På Snap slettes mennene når de ikke lenger er aktuelle, på Messenger arkiveres de.

Er bare snakk om max et par-tre om gangen, i starten av datingen, så dette er enkelt å organisere. 

Anonymkode: cd611...050

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fullt fokus på den jeg dater, men bare når jeg har fått tro på at det vil funke. Det betyr at inntil f.eks. tredje-fjerde daten kan jeg godt date andre samtidig, kanskje fem-seks. Hvis jeg og en går videre etter flere dater, avvikler jeg jo de andre. Men jeg sletter dem ikke, bare arkiverer, siden jeg ikke vet hvordan det ender med den ene.

Men det er viktig å passe seg for hva man sier. Jeg pleier å ligge med de jeg dater, for å bli kjent med dem og se om det kan bli noe, og det betyr at jeg holder på med flere på en gang. Han jeg da ender opp med vil kanskje ikke synes det er kult at jeg har hatt sex med flere andre mens jeg har hatt sex med ham, men det går bra hvis man er nøye og man aldri dater folk som er connected på SOME. Jeg synes ikke det er å være player, siden poenget ikke er å bare treffe gutter mens å finne noen som funker.

Anonymkode: 437dd...5da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg har også fullt fokus på den jeg dater, men bare når jeg har fått tro på at det vil funke. Det betyr at inntil f.eks. tredje-fjerde daten kan jeg godt date andre samtidig, kanskje fem-seks. Hvis jeg og en går videre etter flere dater, avvikler jeg jo de andre. Men jeg sletter dem ikke, bare arkiverer, siden jeg ikke vet hvordan det ender med den ene.

Men det er viktig å passe seg for hva man sier. Jeg pleier å ligge med de jeg dater, for å bli kjent med dem og se om det kan bli noe, og det betyr at jeg holder på med flere på en gang. Han jeg da ender opp med vil kanskje ikke synes det er kult at jeg har hatt sex med flere andre mens jeg har hatt sex med ham, men det går bra hvis man er nøye og man aldri dater folk som er connected på SOME. Jeg synes ikke det er å være player, siden poenget ikke er å bare treffe gutter mens å finne noen som funker.

Anonymkode: 437dd...5da

Det håper jeg du tar med i graven. For hvis han du ender opp med var seriøs med deg fra første stund og ikke multidater så blir det en torpedo i forholdet senere.

Hvis han få vite at mens han gjorde sitt beste for å sjarmere og hadde fokus på deg, så hadde sex med andre senere den kvelden eller dagen etter. Og holdt på sånn i flere uker/mnd. Da blir hans oppfatning av starten på forholdet fucka opp. Den gangen du ikke svarte på telefonen var det fordi du hadde sex med en annen tankekjør.

Jeg hadde dumpa deg tvert om jeg hadde funnet ut. Men det kan jo hende at typen du ender opp med mangler ryggrad og stolthet.

Anonymkode: fa803...c55

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...